در آستانه شروع سال تحصیلی جدید :

سخنرانی رییس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه بعد از خطبه های نماز جمعه

رییس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به منظور ارائه گزارش برنامه های بازگشایی مدارس ، بعد از خطبه های نمازجمعه سخنرانی کرد.

کد مطلب: ۶۶۷۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا عسلویه ، حسین احمدی رییس اداره آموزش و پرورش عسلویه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یادو خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را یکی از نهادهای موثر در تربیت نیروی انسانی و افراد فرهیخته جهت رشد و تعالی جامعه برشمرد .

احمدی افزود: در طول تابستان در قالب پروژه مهر با برنامه ریزی در عرصه های ساماندهی مدارس، سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز و شاداب سازی مدارس، توزیع کتب درسی تلاش شده است تا دانش آموزان در فضایی با نشاط، زیبا و با طراوت به تعلیم و تربیت بپردازند .

وی تصریح کرد : در سال تحصیلی جدید آمار دانش آموزان و نوآموزان بالغ بر 9000 نفر می باشد و تعداد کلاس درس در مدارس دولتی و غیر دولتی در تمامی مقاطع 406 کلاس است .

احمدی با بیان اینکه در کنکور سراسری رشد خوبی داشته ایم گفت : 50 درصد از کنکوری های عسلویه برای اولین بار در دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند .

در پایان حسین احمدی از جذب نیروهای حق التدریس بومی خبر داد و از رتبه های برتر مسابقات علمی و فرهنگی استانی، کشوری و جهانی که در سال تحصیلی 96/95 آموزش و پرورش عسلویه کسب نموده گفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار