وزیر آموزش و پرورش در مراسم بازگشایی مدارس مطرح کرد؛

ضرورت پاسخ های مناسب آموزش و پرورش در مقابل تغییرات سریع جامعه

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید در مقابل تغییرات سریعی که در جامعه رخ می دهد پاسخی در خور داشته باشد.

کد مطلب: ۶۶۷۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ سیدمحمدبطحائی در مراسم آغاز سال تحصیلی 97-96 که در هنرستان دخترانه شهیدمدرس منطقه 5 تهران با حضور رئیس جمهور برگزار شد عنوان کرد: آموزشهای کاربردی باید در مدارس ارائه شود و همراه با این موضوع اختیارات لازم برای اداره مدارس و شناسایی فضای مناسب برای آموزش مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: تحول در آموزشهای مدرسه با وجود تغییرات سریع که در نیازهای اجتماعی به وجود می آید از دیگر ضرورتهای آموزش و پرورش در دولت دوازدهم است که باید برای آن پاسخی درخور داشته باشد و آنچه مقام معظم رهبری به تواتر در مناسبتهای مختلف به عنوان الگوی ایرانی اسلامی برشمرده اند همچنین صحبتهایی که ریاست جمهوری در زمینه ایجاد و تقویت کسب و کار و مهارتهای پایه در کارآفرینی تاکید دارند به عنوان شئونات مورد تاکید قرار گیرد که این نشان از ضرورت آموزش و پرورش دارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در دولت یازدهم علیرغم تمام محدودیتهای اعتباری تلاش فراوانی برای آموزش و پرورش و افزایش انگیزه معلمان انجام شد و البته توفیقاتی هم در این مسیر داشتیم .

بطحائی بیان کرد: گام های جدی تری برای رفع ماموریت خطیر در نظام آموزشی یعنی آموزش و پرورش نسل آینده داریم که باید به آن بیندیشیم.

وی در انتهای سخنان خود آغاز سال تحصیلی، آغاز سفری دیگر برای دانستن و فهمیدن، گشوده شدن راه روشنایی در دل ظلمات و گمراهی را به تمامی همکاران ، اولیا و دانش آموزان کشور تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار