سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا قابل اعتماد نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا همواره در مواجهه با مردم ایران بدعهدی کرده و قابل اعتماد نیست.

کد مطلب: ۶۶۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، سیدحسین نقوی حسینی شامگاه پنجشنبه در یادواره یک هزار و 400 شهید شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا که با حضور قائم مقام سپاه قدس در روستای دهماسین شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران همواره از گروه های تروریستی صدمه خورده اند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون 17 هزار شهید ترور تقدیم اسلام کرده اند.
وی افزود: کسانی که داعیه مقابله با تروریست ها دارند از جمله آمریکا و صهیونیست ها به محل پرورش تروریست ها تبدیل شده اند و این گروه های آدم کش در دامن استکبار زندگی می کنند.
وی اظهار کرد: مردم ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با قدرت برابر تمام دنیا ایستاد و به جهانیان آموخت که در سایه ایستادگی و مقاومت می توان استکبار را به زانو در آورد.
نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، افزود: مانور قدرت ایران اسلامی در صحنه دیپلماسی که متأسفانه برخی ها منابع قدرت ملت ایران را معامله می کنند، محصول دانشمندانی است که شبانه روز تلاش کردند و این افتخار را آفریدند.
نقوی اظهار کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم مظلومانه برابر دنیای استکبار ایستادگی می کنند تا حرم ائمه اطهار حفظ شده و جهان اسلام برابر تروریست ها حفظ شود.
وی گفت: چهار سال قبل که تازه بحران سوریه آغاز شده بود، احمد داووداغلو وزیر خارجه وقت ترکیه در آنکارا در دیدار با یک گروه از مسئولان ایران اظهار کرد که تا سه ماه دیگر بشار اسد سقوط می کند و ترکیه در سوریه دولت تعیین می کند و ایران هیچ جایگاهی در سوریه نخواهد داشت.
سخنگوی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز پس از گذشت چهار سال از اظهار نظر داووداغلو این ایران است که در سوریه اقتدار جهان اسلام را به نمایش گذاشته و توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرده است.
وی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با سکان داری رهبر معظم انقلاب دنیا را مبهوت اقتدار خود کرده و همه باید چشم و گوش به فرمان ایشان داشته باشیم و مسیری را که وی ترسیم کرده اند، دنبال کنیم تا از این اقتدار حراست کنیم.
نقوی تأکید کرد: اگر تنها به زبان پیرو ولایت باشیم و در عمل به رهنمودهای ایشان عمل نکنیم، عزت و اقتدار کشور معامله می شود.
وی تصریح کرد: به فرموده امام راحل، آمریکا همانندحیوان درنده ای است که اگر از مقابل او فرار کرده و عقب نشینی کنیم او به ما حمله می کند، بنابراین باید در مقابلش ایستاد و از این اقتدار حراست کرد.
وی گفت : آمریکا هیچ گاه در مقابله با ایران اسلامی قابل اعتماد نیست و نشان آن را می توان در 16 بار نقض عهد بر خلاق توافق بین المللی برجام مشاهده کرد.
نقوی حسینی افزود: روز گذشته نیز مجلس نمایندگان آمریکا تحریم دیگری علیه ایران اسلامی تصویب کرد تا ثابت کند هیچ گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار