توسط کمیته نظارت بر روند اجرایی طرح ساماندهی لباس فرم مدارس صورت گرفت

بازدید از مدارس و تولیدهای مجری طرح لباس فرم دانش آموزی

مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور بررسی و پیشگیری از تخلفات احتمالی، کمیته نظارت بر روند اجرایی طرح ساماندهی لباس فرم دانش آموزی از مدارس و تولیدی های پوشاک مجری طرح بازدید نمودند.

کد مطلب: ۶۶۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد اظهار داشت: این کمیته متشکل ازنماینده ی سازمان دانش آموزی استان، نماینده اداره ارزیابی و عملکردو پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش، نماینده اتحادیه صنف پوشاک و نماینده اداره دانش آموزی نواحی شهرستان زاهدان وظیفه نظارت بر این طرح را بر عهده دارند.

وی افزود: مطابق دستور العمل طرح ساماندهی لباس فرم که به تمامی مدارس ابلاغ شده، مدیریت مدرسه طرح لباس فرم مدرسه خود را پس از ارائه در انجمن اولیا و مربیان و تصویب در این انجمن انتخاب می نماید.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: فرآیند نرخ گذاری طرح انتخاب شده توسط انجمن اولیا و مربیان مدرسه در کمیته نرخ گذاری اتحادیه صنف پوشاک انجام و طی نامه رسمی به تولید کننده اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه بایستی پس از اخذ قرارداد با تولید کننده، نمونه لباس فرم و نرخ قیمت مصوب را در معرض دید ودردفترمدرسه قرار دهد تاکید کرد: مطابق دستورالعمل لباس فرم دانش آموزی مدیران مدارس باید تابلوی عدم اجباری بودن لباس فرم را نیز در دفتر مدرسه نصب کنند.

صیاد هدف اصلی طرح ساماندهی لباس فرم دانش آموزی را کمک به اقتصاد خانواده ها و حمایت از تولید کنندگان داخل استان دانست و اظهار داشت: بازخورد بازدیدهای صورت گرفته جهت ساماندهی مطلوب فرآیندهای جاری این طرح به مدارس و تولیدی های مجری طرح ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار