دولت به تقویت زیرساخت های گردشگری عزم جدی دارد

فرماندار بندر آستارا گفت: محور ‌توسعه روستاهای این شهرستان گردشگری است و دولت در تقویت زیرساخت های آن، گام های موثری برداشته است.

کد مطلب: ۶۶۳۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،یونس رنجکش در بازدید از روستای خلیله سرای بخش لوندویل این شهرستان افزود: طبیعت گردی از مزیت های روستاهای بندر آستاراست و می تواند نقش مهمی در توسعه مناطق روستایی این شهرستان داشته باشد.
وی اضافه کرد: ‌بخش های کشاورزی و دامداری مکمل جاذبه های گردشگری در روستاها محسوب می شوند و باید با تکمیل زیرساخت های این حوزه، به توسعه روستاها اقدام کرد.
وی گفت: در گذشته غفلت هایی در حوزه توسعه و تکمیل زیر ساخت ها در مناطق روستایی شهرستان شده اما در دولت تدبیر و امید، بخشی از این غفلت ها جبران شده است.
وی با اشاره به اینکه افزایش توان تولیدی در روستاها در اولویت کاری قرار دارد، اظهار کرد: در هفته دولت امسال هفت طرح گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر 25 میلیارد و 540 میلیون ریال در آستارا به بهره برداری رسید و خوشبختانه بیشتر این طرح ها در روستاهای این شهرستان راه اندازی شده است.
رنجکش ادامه داد: به منظور تولید ارزش افزوده در گردشگری روستاها، باید شوراها به عنوان نمایندگان مردم، بیش از پیش همت کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار