نشست سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان شهرستان نی ریز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نی ریز گفت: شاخصه های سرگروهای حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان را تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق اسلامی میان فرهنگیان بسیجی و تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و كارآمد بیان نمود.

کد مطلب: ۶۶۲۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا فارس ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، نشست سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان با حضور سرهنگ درستكار فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه و احمد قره چاهی مدیر آموزش و پرورش و خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان و ملک مسئول تعلیم و تربیت ناحیه شهرستان نی ریز برگزار شد.
احمد قره چاهی مدیر آموزش و پرورش نی ریز ضمن تقدیر و تشکر ویژه از حضور سازنده ، پر تلاش و تأثیر گذار شورا و سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان در امور تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش بیان داشت: حلقه های صالحین میدانی مناسب برای فعالیت در جنگ نرم با دشمن است،چرا كه جنگ نرم فرهنگی جنگ فوق قوی است و حتی از جنگ تحمیلی ٨ ساله مهمتراست .
وی همچنین به محورهای مشكلات روز جامعه و بطور خاص به آسیب های اجتماعی حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و والدین دانش آموزان اشاره کرد و گفت : توجه ویژه به کرامت انسانی، عزت و ارزشمندی فرهنگیان در این میان اولاتر است.
مدیر آموزش و پرورش نی ریز تقویت بنیه علمی، بصیرت و خودسازی سرگروه های حلقه های صالحین را از عوامل مؤثر در جلسات دانست که در آخر موجب تأثیر گذاری هر چه بهتر طرح خواهد بود.
قره چاهی بیان داشت: یكی از اقدامات مؤثر مفید و سازنده ی حلقه های صالحین بسیجیان فرهنگی در حوزه تربیتی ست، بنابراین سرگروه ها از لحاظ علمی و در تمامی زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... در حد بالاتر از متربیان قرار داشته باشند كه اثر گذاری بیشتر داشته باشند.
وی در پایان افزود : دیگر شاخصه های سرگروهای حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان را تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق إسلامی میان بسیجیان فرهنگی و تعلیم و تربیت، مدیران و مربیان شایسته و كارآمد دانست و بیان داشت: این امر باید در اولویتهای نخست باشد تا بتوانیم ان شاالله سربازان خوبی برای حضرت ولی عصر(عج الله) و نائب برحقش امام خامنه ای پرورش بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار