معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران :

ارتقای کیفیت کلیدی ترین راهبرد آموزش و پرورش است

اختتامیه طرح های آموزشی96-95 بهارستان یک با حضور معاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،درمراسم اختتامیه ، لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تشکر از کلیه مدیران مدارس و همکاران اظهار کرد: تقدیر شایسته همکارانی است که وقت و همت خودشان را وقف فعالیت های پرورشی و آموزشی کرده اند و با برنامه ریزی دقیق، تلاش و پشتکار خود توانستند افتخارات فراوانی را بری منطقه به ارمغان آورند. ‌

در ادامه مراسم شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن تقدیر از مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان ،معاون آموزش متوسطه ومدیران برتر منطقه گفت :مدیران با بکارگیری تفکر سازمان یاد گیرنده، گسترش تعمیق فرهنگ اخلاق و روابط انسانی می توانند زمینه های خلاقیت، پژوهش ،کار آفرینی را برای تربیت دانش آموزان فراهم نمایند.

وی در ادامه ، گفت: برای تحقق اهداف پیش بینی شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای راهبرد های مربوط و اجرای مناسب فرآیند برنامه تعالی مدیریت مدرسه، نیازمند کیفیت مناسب مؤلفه ها و عناصر درون داد، فرآیند و برون داد مدرسه هستیم.

شفیعی پور با اشاره به اهمیت موضوع ارتقای کیفیت به عنوان کلیدی ترین راهبرد آموزش و پرورش در پیشانی عملکرد مدیران مدارس گفت: اجرای مدل تعالی مدیریت مدرسه که الهام گرفته از مدل های کیفیت سازمانی است می تواند زمینه ساز ایجاد توانمندی های لازم در مدیران و کارکنان مدارس شود.

وی ضمن تاکید تغییر روش و ابزار یادگیری در مدارس گفت: مدیریت ما باید هوشمندانه تر پیش برود و اگر با خلقیات دانش آموزان آشنا باشیم، هوشمندانه تر می توانیم آموزش دهیم.

شایان ذکر است،در این مراسم که با هماهنگی وحضور حسین ناظری معاون آموزش و وپرورش ناحیه یک بهارستان ترتیب یافته بود،از 200نفربرگزیدگان طرح های آموزشی و نفرات برتر در المپیاد و مسابقات علمی با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: سپیده کمرخانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار