کسب مقام قهرمانی آسیا توسط دانش آموز تکواندوکار خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فردین اسکندری دانش آموز تکواندوکار گتوندی در مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا درکشور تایلند به نشان طلا دست یافت.

کد مطلب: ۶۶۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمد تقی زاده با بیان اینکه فردین اسکندری به عنوان عضو تیم ملی کشورمان در این مسابقات حضور یافته بود، گفت: فردین اسکندری دانش آموز هنرستان رازی گتوند، عضو تیم نفت آبادان و تنها نماینده خوزستان در این مسابقات پس از غلبه بر حریفان خود با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.
وی افزود: این رقابت ها از روز شنبه چهارم شهریور ماه در شهر بانکوک تایلند آغاز شده بود و روز دوشنبه 6 شهریورماه به پایان رسید.
تقی زاده ادامه داد: فردین اسکندری در مسابقه اول شرکت کننده تیم چین را شکست داد و درمسابقات دوم و سوم خود ورزشکاران کشورهای ژاپن و تایلند را مغلوب کرد و به فینال این مسابقات راه یافت، و در روز دوم این مسابقات درمسابقه فینال ورزشکار کشور تایلند را با اقتدار شکست داد و به مقام قهرمانی و مدال طلای آسیا دست یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به سطح بالای این رقابت ها گفت: این مسابقات در سه رده سنی و با حضور بیست تیم از کشورهای مختلف آسیا از جمله چین،ژاپن،تایلند،کره،هند،مالزی،هند،چین تایپه ، ایران و دیگر کشورهای آسیایی برگزار شد و تمام تیم ها با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردند.
تقی زاده یادآور شد: فردین اسکندری تاکنون پانزده بار مقام قهرمانی تکواندو در استان خوزستان را کسب کرده و پنج بار به مقام قهرمانی کشور در رده های مختلف سنی دست یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار