معاون آموزش متوسطه استان گلستان

پژوهش سراهای دانش آموزی درسال تحصیلی آینده از رکود خارج می شوند

معاون آموزش متوسطه ی استان گلستان در جلسه ی هفتگی کمیته ی برنامه ریزی معاونت آموزش متوسطه گفت: در سال تحصیلی آینده پژوهش سراهای دانش آموزی را از وضعیت رکود خارج می کنیم .

کد مطلب: ۶۶۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه ی استان گلستان در جلسه ی هفتگی کمیته ی برنامه ریزی معاونت آموزش متوسطه گفت: در سال تحصیلی آینده پژوهش سراهای دانش آموزی را از وضعیت رکود خارج می کنیم .

معاون آموزش متوسطه ی استان در این جلسه با اشاره به این که توانمند سازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش با تکیه بر گروه های آموزشی امکان پذیر است افزود: با خروج پژوهشسراهای دانش آموزی از حالت رکود، نرخ مشارکت دانش آموزان و معلمین در جشنواره ها ، المپیادها و مسابقات علمی مختلف افزایش خواهد یافت .

ابراهیم حاجیلری با اذعان به این که در بعضی از حیطه های آموزشی نیازمند استفاده از بازوهای حمایتی هستیم تصریح کرد : مطابق روال سنوات گذشته، هماهنگی با حوزه هایی همچون انجمن اولیا و مربیان، حوزه ی مشاوره و تربیتی ، مشارکت های مردمی، استعداد های درخشان و ... و سفارش کار به این حوزه ها به عنوان اولویت های کاری معاونت آموزش متوسطه در دستور کار قرار می گیرد.

معاون آموزش متوسطه ی استان تاکید کرد ، کارشناسی های آموزش متوسطه ی کلیه ی شهرستان ها موظفند برنامه ی عملیاتی خود را تا 15 شهریورماه طراحی و آماده نمایند تا به هنگام بازدید ناظران استانی از روند اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی در بازه ی زمانی که به اطلاعشان خواهد رسید به عنوان یک گزینه ی اصلی هنگام ارزیابی از فعالیت ها در اختیار آن ها قرار دهند.

معاون آموزش متوسطه ی استان در پایان، توانمند سازی نیروی انسانی در دوبخش احیای نقش تربیتی معلمین با توسعه ی مهارت های ارتباطی و برگزاری دوره های آموزشی مبتنی بر رشد کمی و کیفی دروس آسیب پذیر را در ارتقای کیفیت آموزش استان بسیار مهم و اساسی دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار