بطحایی در مراسم تكريم و معارفه مديران كل پيشين و فعلي دفتر وزارتی:

رويكرد دفتر وزارتي خدمت بيشتر به آموزش و پرورش ، معلمان و مردم است

وزيرآموزش و پرورش با بيان اين كه دفتر وزارتي نقش تنظيم مناسبات در بين بخش هاي مختلف آموزش و پرورش را بر عهده دارد ، گفت : رويكرد دفتر وزارتي بايد خدمت بيشتر به آموزش و پرورش ، معلمان و مردم باشد .

کد مطلب: ۶۶۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، صبح امروز سيد محمد بطحايي در مراسم تكريم و معارفه مديران كل پيشين وفعلي دفتر وزارتي كه در ساختمان شهيد رجايي برگزار شد ، اظهار كرد : واقعه تلخ و تصادف دانش آموزان عزيز هرمزگاني كه منجر به فوت و مجروح شدن اين عزيزان شد ،‌ غم بزرگي براي خانواده بزرگ تعليم و تربيت محسوب مي شود ، اميدوارم درآينده با بررسي و رفع كاستي ها شاهد اين اتفاقات ناگوار نباشيم .
وي با اشاره به اهميت دفتر وزارتي ، تصريح كرد : كاردر حوزه دفتروزارتي ، همراه با ظرايف وحساسيت هاي زيادي است و به گونه اي كه اين دفتر بيشترين كار را برعهده دارد و بايد در همه شرايط آرامش را بر ديگر بخش هاي آموزش و پرورش حاكم کند.
عضو كابينه تدبيرو اميد با تاكيد بر كار تخصصي و حرفه اي گفت : حتي خطاهاي كوچكي در اين حوزه هم مي تواند عواقب جبران ناپذيري را به كل آموزش و پرورش وارد كند .
بطحايي دقت و نظم در امور را مهمترين ويژگي افراد شاغل دردفتر وزارتي عنوان كرد و ادامه داد : در اين دفتر مكاتبات فراواني با نهادهاي مختلف كشور انجام مي شود ، لذا نيروهاي اين دفتر بايد امانتداري و وفاداري سازماني را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا بتوانند خدمت به مردم و معلمين را به نحو موثري انجام دهند.
وي خاطر نشان كرد : كارشناسان دفتر وزارتي بايد نسبت به امورات اداري واجرايي آموزش و پرورش مسئوليت مشترك داشته باشند و در برابرهراتفاقي ، مسئولانه رفتار كنند كه تا كنون اين شرايط در اين حوزه برقرار بوده است.
بطحايي گفت : اميدوارم به بركت اين اعياد مبارك بتوانيم ،‌ با همراهي همه اركان آموزش و پرورش ، خدمتي در خور شأن مردم عزيز و معلمين گرامي را انجام دهيم .
گفتني است ؛ در پايان اين مراسم ، سيد محمد بطحايي وزيرآموزش و پرورش ، حكم انتصاب شاپور محمدزاده به عنوان مشاور وزير و مديركل دفتر وزارتي را به وي اعطاء كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار