مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی:

استان مرکزی 4 رتبه برتر در ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم کسب کرد

مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی گفت: آثار 4 نفر از دانش آموزان استان مرکزی در جمع 84 اثر برگزیده در مرحله کشوری ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم قرار گرفت.

کد مطلب: ۶۵۹۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند افزود: از 35 اثر ارسال شده از استان مرکزی به دبیرخانه کشوری جشنواره نوجوان سالم،امیرمحسن عظیمی هنرجوی هنرستان شهید آوینی ناحیه یک اراک موفق به کسب رتبه نخست و فاطمه احمدی دانش آموز هنرستان حاج مسلم شمس شهرستان تفرش رتبه سوم در رشته فیلم داستانی کوتاه را در ششمین جشنواره کشوری نوجوان سالم در بخش دانش آموزی شد.

وی اظهار داشت: در بخش عکاسی نیز فائزه موسی زاده از هنرستان صدیقه کبری شهرستان ساوه و در رشته نقاشی آبرنگ، بهاره سادات هاشمی از هنرستان شهید آندی خمین نیز موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: جشنواره نوجوان سالم همه ساله با هدف ارتقاء توانمندي هاي رواني و اجتماعي دانش آموزان و ترويج شيوه هاي زندگي سالم و پيشگيري از رفتارهاي پر خطر در سطح مدارس کشور برگزار می شود.

فولادوند بیان کرد: ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در حالی در استان مرکزی برگزار شد که در این دوره از جشنواره با استقبال خوب دانش آموزان استان، بیش بر 4 هزار و پانصد اثر در رشته های مختلف مقاله نويسي، روزنامه ديواري، نقاشي، عكس، انشاء، فيلم كوتاه، نرم افزار، چند رسانه اي، ايده پردازي به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که نسبت به دوره قبل جشنواره 49 درصد رشد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: دانش آموزان استان مرکزی سال گذشته در پنجمین جشنواره کشوری نوجوان سالم موفق به کسب عناوین اول و دوم در رشته های گرافیک و پویا نمایی شده بودند.

مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله کشوری ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم دوازدهم لغایت چهاردهم شهریور ماه به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار