ارجاع مصوبه کارت بلیت الکترونیک به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر

صبح امروز بررسی اعتراض فرمانداری به ارائه كارت بليت الكترونيك شهر تهران به بانك شهر با رای ٢١ نفر برای بررسی بيشتر به كميسيون های حمل و نقل و بودجه برگردانده شد.

کد مطلب: ۶۵۹۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،امينی عضو شورای شهر اظهارداشت: در ابتدا فرمانداری اين مصوبه را پذيرفت اما بعد آن را رد كرد كه اين موضوع جز اتفاقات نادر است.

سالاری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز گفت: در ابتدا فرمانداری مصوبه را پذيرفته اما گويا امانی معاون برنامه ريزي شهرداری در نامه ای سه صفحه ای به فرماندار توضيحاتی ارائه می‌كند و برهمين اساس فرمانداری به استناد آن گزارش، مصوبه را رد می‌.كندحالا نماينده شهرداری بگويد در آن نامه چه گفته شده است؟

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت: در مورد كارت بليت ها صحبت از صد تا دويست ميليارد تومان است و فرمانداری معتقد است شورای شهر نمی‌تواند به ايين نامه معاملاتی شهرداری وارد شود و تنها می‌تواند نقش توصيه ای داشته باشد، معتقدم شهرداری هم با اين تصميم موافق نبوده و بانك_شهر در صحبت با كميسيون حمل و نقل وقت اين موضوع را به صحن اورده، اما شهرداری موافق نيست كه نامه به فرمانداری نوشته است. چرا كه قرارداد كارت بليت با شركت توسن تا سال١٤٠٠ منعقد شده اما ضرر و زيان در طرح ديده نشده است.

در ادامه تابش فر نماينده بانك شهر نیز بیان کرد: هدف ما يكپارچه سازی كارت بليت ها در كلانشهرها است و اين مهم در راستاي حذف پول خرد است و بهتر است سود پول مردم به بانك شهر كه متعلق به مردم است برگردد.

عليخانی دیگر عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اين اعتراض ابهاماتي دارد و روزگذشته فرماندار تهران در تماس تلفني اعلام كرد كه ماهم اشتباه كرديم و به نظرم نظرشان تغيير كرده است.

در نهايت بنا به درخواست سالاری، الويری، ميرلوحی، رسولی، حبيب_زاده و عليخانی این موضوع براي بررسي بيشتر به كميسيونهای تخصصی ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار