تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

کد مطلب: ۶۵۹۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، اکبر رنجبرزاده عضوهیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 6 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر زهرا سعیدی نماینده مبارکه به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی ویژه به وضعیت آلاینده ها در این شهرستان و ضرورت توجه به محیط زیست در مبارکه.

تذکر قاضی پور نماینده ارومیه و امیرآبادی، محجوب، فرهنگی، فولادگر و رنجبرزاده به وزیر دفاع در خصوص تسریع در پرداخت کامل حق و حقوق نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران.

تذکر فرهنگی و رنجبرزاده نمایندگان تبریز و اسدآباد به رئیس جمهور و وزیر خارجه در خصوص ضرورت اقدام عاجل و مؤثر برای جلوگیری از آلایندگی پسآب سد منطقه مرزی نوردوز.

تذکر فولادگر نماینده اصفهان به وزیر راه درخصوص عدم اطلاع رسانی صحیح مسئولان به مردم در موضوع اختلال پروازهای روز چهارشنبه اول اردیبهشت 96 در فرودگاه مهرآباد.

تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر راه در خصوص رسیدگی به وضعیت پیمانکاران پروژه های راه این استان که طلبکار هستند که حداقل می توان اوراق مشارکت به آنها داد.

تذکر کوسه غراوی نماینده مینودشت به وزیر راه در خصوص تسریع در اجرای آزادراه مینودشت-گالیکش-کلاله.

تذکر حسینی نماینده تهران و زرآبادی نماینده قزوین به وزیر کشور درخصوص لزوم اقدام جدی برای تفکیک زباله از مبدأ در شهر تهران.

تذکر قاضی پور،محجوب و امیرآبادی نمایندگان ارومیه، تهران و قم به وزیر راه در خصوص لزوم تسریع در اجرایی شدن ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه به منظور در اولویت قراردادن استفاده از پیمانکاران بومی در اجرای پروژه های استانی، تذکر به وزیر صنعت در خصوص لزوم افزایش توجه به خودروهای تولید داخل و افزایش ایمنی آنها به استناد ماده 56 قانون برنامه ششم توسعه، تذکر این نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص لزوم تسریع در اجرای ماده 57 قانون برنامه ششم توسعه و تأمین اعتبارات لازم برای توسعه ناوگان و تجهیزات قطاری شهرها و حومه در بودجه سنواتی، همچنین تذکر به وزیر نفت در خصوص لزوم تسریع در ارائه برنامه طرح جامع انرژی کشور به استناد ماده 45 قانون برنامه ششم توسعه و تذکر این نمایندگان به همراه رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر دادگستری در خصوص لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور به استناد مواد 23 و 31 قانون شوراهای حل اختلاف.

تذکر مرادی نماینده مریوان به وزیر آموزش در خصوص کاهش سهمیه پذیرش دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کردستان.

تذکر سالک نماینده اصفهان به سرپرست وزارت نیرو در خصوص وضعیت آب پاییزه کشاورزان اصفهان به ویژه شرق آن برای نجات مردم این منطقه خشکسالی زده.

تذکر امینی نماینده ایلام به سرپرست وزارت نیرو درخصوص مشکلات مردم برای تأمین آب آشامیدنی که نیاز به تسریع در پروژه آبرسانی دارد.

تذکر امیرآبادی نماینده قم به وزیر جهادکشاورزی درخصوص تسریع در پرداخت خسارات وارده به مجتمع دام قم ناشی از تب برفکی.

تذکر شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر راه درخصوص علت رکود کار بیمارستان فوق تخصصی شهرستان تنکابن که عملیات اجرایی آن حدود 3 سال تعطیل شده است.

تذکر مطهری نماینده مردم تهران و امیرآبادی و رنجبرزاده به وزیرامور خارجه در خصوص حمایت از مسلمانان میانمار که مورد ظلم حکومت این کشور هستند.

تذکر احمدی نماینده زنجان به وزیرامور اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم پرداخت حقوق کارکنان نیروهای مسلح در موعد مقرر و تذکر این نماینده به همراه عزیزی و رنجبرزاده به رئیس جمهور درخصوص لزوم رسیدگی به مشکلات اداری خانواده های شهدای حمله تروریستی مجلس.

تذکر سعیدی نماینده مبارکه و محمودی و تاج الدین به رئیس جمهور درخصوص دستور رسیدگی ویژه به وضعیت بازنشستگان فولاد در دریافت حقوق خود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار