واکنش معاون وزیر به ادامه فعالیتش در آموزش و پرورش

زرافشان: فعلا در سمت خود هستم تا وزیر تصمیم بگیرد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ادامه فعالیتم در آموزش و پرورش به نظر آقای وزیر بستگی دارد.

کد مطلب: ۶۵۸۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

علی زرافشان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در پاسخ به پرسشی درمورد وضعیت کاری خود در تیم جدید وزارتخانه عنوان کرد:(باخنده)در این مورد با آقای وزیر باید صحبت کنید تا وی نظر قطعی را اعلام کند.

وی در مورد رضایت خود از ادامه فعالیت بیان کرد: من فعلا در سمت خود حاضر هستم و فعالیت می کنم و ادامه کارم بستگی به نظر آقای بطحایی دارد.

گفتنی است؛ علی زرافشان قبل از معرفی رسمی کابینه پیشنهادی دوازدهم آقای رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی برای سکانداری آموزش و پرورش بود که بعد از انصراف وی، سیدمحمد بطحایی برای این سمت نهایی و به مجلس معرفی شد. بطحایی نیز سرانجام در 29 مرداد با رای 238 موافق، 35 رای مخالف، 13 رای ممتنع از مجموع 288 آرای مأخوذه، تصدی وزارت آموزش‌وپرورش را به عهده گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در دولت دوازدهم از اول شهریور یعنی سه روز بعد از سکانداری آموزش و پرورش سه انتصاب جدید را در این وزارتخانه انجام داد که بر این اساس عادل عبدي به سمت مشاور وزيرآموزش و پرورش، عليرضا کمرئي به سمت سرپرست مركز امور بين الملل و مدارس خارج از كشور و مرتضي نظري به سمت رئیس مركز اطلاع رساني و روابط عمومی منصوب شدند. البته علاوه بر این انتصابات اخباری مبنی بر تغییر و تحولات بعدی در معاون های این وزراتخانه ها وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار