مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران:

رتبه‌های برتر کنکور جزو سرمایه‌های کشور هستند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با اشاره به اینکه دانش آموزان تهرانی در کنکور سراسری موفق ظاهر شوند، گفت: این افراد جزو سرمایه های کشور هستند.

کد مطلب: ۶۵۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، مراسم تقدير از دانش آموزان افتخارآفرين کنکور سراسري 1396 با حضور علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز( یکشنبه 5 شهریور) در مدرسه شاهد هفت تیر تهران برگزار شد.
در این مراسم باقری اظهار کرد: شما افتخارآفرینان کنکور جزو سرمایه های اجتماعی کشور محسوب می شوید یعنی از خودتان می گذرید و برای جامعه اثرگذار هستید.
وی افزود: افرادی که جز سرمایه های اجتماعی کشور هستند اقدام به تولید ثروت و سرمایه می کنند و افراد موفقی که بخشی از عمر خود را صرف منافع جامعه می کنند ماندگار خواهند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مرحوم مریم میرزاخانی یکی از سرمایه های اجتماعی کشور بود که در ماه های اخیر وی را از دست دادیم؛ او در مدرسه فرزانگان منطقه‌ شش تهران رشد کرده بود؛ پروفسور حسابی که در جهان نام ایران مطرح کرد جز سرمایه های اجتماعی کشور محسوب می‌شود.
باقری با اشاره به اینکه ۱۷رتبه برتر از ۵۰ رتبه برتر کنکور مربوط به تهران است، اظهار کرد: برگزیدگان کنکور می توانند با خدمت به کشور جز سرمایه های کشور محسوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار