استاندار خوزستان:

100 مدرسه در ابتدای سال تحصیلی جدید بهره برداری خواهد شد

استاندار خوزستان در بازدید از مدارس در دست احداث استان ، گفت: تعداد 100 مدرسه در ابتدای سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۶۵۷۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جریان بازدید از پروژه های در دست احداث اداره کل نوسازی مدارس خوزستان گفت: تا امروز در مدارس استان خوزستان حتی یک سانتیمتر هم فضای استخر و ورزش های آبی وجود نداشته است اما با پیگیری های صورت گرفته تعداد هشت استخر در حال ساخت را در سطح استان شروع کرده ایم.

وي افزود: پیش بینی میشود کار احداث پنج مورد از این تعداد تا پایان امسال تکمیل شود و سه مورد دیگر هم در سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان در مورد تعهدات داده شده طی بازدیدهای صورت گرفته از مناطق محروم اهواز برای ساخت مدارس تصریح کرد: مواردی که بنیاد برکت در حال ساخت دارد پیشرفت خوبی داشته است اما برخی موارد که از سوی شرکت نفت در حال احداث است با موانعی روبرو شده است که سعی میکنیم این موانع را حل کنیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید تعداد صد باب مدرسه در استان خوزستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌هایی که از سوی اداره کل نوسازی مدارس انجام می شود و امکانات نرم افزاری که آموزش و پرورش فراهم می‌کند درآینده نزدیک شاهد یک ارتقای جهشی درشاخص آموزش وپرورش خوزستان باشیم البته روند فعلی رو به رشد است با این حال انتظار پیشرفت وضعیت با سرعت بیشتری را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار