سفیر آلمان در ایران مطرح کرد:

سهولت در اخذ ویزای آلمان برای عموم مردم و فعالان حوزه اقتصادی

سفیر آلمان در ایران در خصوص تسهیل اخذ ویزا گفت: فعالان حوزه اقتصادی برای حل مشکلات اخذ ویزا بهتر است به بخش اقتصادی سفارت مراجعه کنند.

کد مطلب: ۶۵۶۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، میکائیل کلور برشتولد پس از ابراز خرسندی از حضور در تبریز از سفر به کندوان و اطراف دریاچه ارومیه و همچنین گفتگو با مدیرعامل تراکتورسازی در مدت کم حضور خود به عنوان بخشی از فعالیت های خود در تبریز سخن گفت.

وی روابط تجاری ایران و آلمان و بخصوص تبریز را عالی قلمداد کرد و با اشاره به اهمیت روابط آلمان-تبریز،از تحکیم آن خبر داد و پرواز تبریز-هامبورگ را نشانی بر همین رابطه نزدیک سیاسی دانست.

سفیر آلمان همچنین با مورد توجه قرار دادن جریانات هسته ای از حمایت همه جانبه ی آلمان از ایران و نیز نسبت به رفتار منعطفانه تر سایر کشورهای اتحادیه اروپا درمورد ایران و اجرای توافق نامه و دوستانه تر شدن روابط ابراز امیدواری کرد.

برشتولد گفت: حمایت همه جانبه ی آلمان از ایران در جریانات هسته ای و لزوم عمیق تر کردن روابط سیاسی-بازرگانی ایران و آلمان از جمله فعالیت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ به رئیس اتاق بازرگانی در باب تسهیل اخذ ویزا برای فعالان حوزه اقتصادی گفت: برای حل مشکلات اخذ ویزا بهتر است به بخش اقتصادی سفارت مراجعه کنند. از اقدامات شایان توجهی که سفارت آلمان در حال انجام آن است، تخصیص ساختمانی مجزا برای ویزا و ارائه ی خدمات و ایجاد سهولت در دریافت آن برای افراد از طریق بخش خصوصی است که نیازی به مراجعه حضوری افراد به سفارت در تهران جهت اخذ ویزا ندارد و این کار به زودی طی چند ماه آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار