همدلی و هم زبانی ، کارگروهی و هم جهت بودن ، رموز موفقیت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز همدلی و هم زبانی ، کارگروهی و هم جهت بودن را از رموز موفقیت برشمرد.

کد مطلب: ۶۵۶۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز ، محمودی مدیر آموزش و پرورش در چهارمین جلسه از شورای اداری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جواد الائمه (ع) و ضمن گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان دولت تدبیر و امید و کارمندان گرامی ، گزارش کوتاهی از جلسات وگردهمایی ۲ روزه مدیران آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان که در شهرستان گلپایگان برگزار شده بود را ارائه نمودند که مطالبی در ارتباط با سیستم گرمایش و سرمایشی مدارس ، عملیاتی کردن تفاهم نامه معاونت ها ، کمیته مستند سازی ، فعال سازی مجمع خیرین مدرسه ساز ، پروژه مهر ، فعالیت های تابستان ، واریز درآمد های اختصاصی و تامین نیروهای مورد نیاز و تعمیر و تجهیز مدارس ، طرح هجرت مطالبی را عنوان نمودند.

ایشان همدلی و هم زبانی ، کارگروهی و هم جهت بودن را از رموز موفقیت برشمرد و افزود با توجه آغاز فعالیت دولت دوازدهم و عمل به فرمایشان مقام معظم رهبری که به سال اقتصاد مقاومتی -تولید و اشتغال نام گذاری شده است از همکاری با مرکز فنی و حرفه ای نطنز و استفاده از امکانات آن مرکز و همچنین ایجاد مرکز تعمیر ماشین در هنرستان فنی والفجر با توجه به دایر بودن رشته مکانیک که این دانش اموزان بعد از اخذ دیپلم علاوه بر تدریس تئوری کار عملی هم صورت پذیرد.

وی از موقعیت خاص شهرستان برای کشت گیاهان دارویی را با توجه به برگزاری جشنواره گیاهان طب سنتی و دارویی در شهرستان را خوب قلمداد نمود که هنرستان خیر ساز یوسف زاده در رشته کشت گیاهان دارویی و با همکاری انجمن گیاهان طبی و سنتی بازار کار خوبی برای هنر آموزان فراهم می شود.

وی از افتتاح دبستان خیر ساز شهید ماندگار در شهریور ماه و و تعمیر و تجهیز مدارس روستای همچنین تلاش برای بر تامین نیروی انسانی مجرب و کارآمد برای مدارس و همکاری با سایر ادارات برای هر چه بهتر شروع نمودن سال تحصیلی جدید دیدگاه و نظرات خود را بیان نمودند.

چاوش پور معاون پشتیبانی با اشاره به آمار ثبت نامی دانش آموزان در سامانه سناد، اظهارداشت: مطابق آخرین گزارش گیری انجام گرفته از سامانه ثبت نام دانش آموزان(سناد) تاکنون در 32 آموزشگاه 2500دانش اموز ثبت نام کرده اند که این تعداد در مقایسه با تعداد ثبت نامی در سال تحصیلی گذشته آمار 82 درصد ثبت نامی را نشان می دهد .

ایشان همچنین از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهریور ماه و تجلیل از بازنشستگان و خانواده های آنها و تقدیر و تشکر از زحمات مستخدمین که در طول سال تحصیلی و بخصوص در طول تابستان امسال با توجه به کمبود اعتبار و بودجه در بخش های مختلف برای آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی همکاری های لازم را داشتند.

حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی گزارشی از فعالیت صورت گرفته در طول تابستان از جمله برگزاری طرح هجرت 3 با همکاری بسیج دانش آموزی ، برگزاری اردوهای دانش آموزی ، جذب کمک خیرین برای ثبت نام د انش آموزان بی بضاعت در کلاس های تابستانی ، فعالیت 3 پایگاه تابستانی در رشته های مختلف ، افزیش 75 درصدی ثبت نام دانش آموزان در کلاس های تابستانی ، راه اندازی پایگاه انتخاب رشته گزارشی را بیان نمودند.

سرکار خانم محمدی معاون آموزشی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های و فعالیت های همکاران در طول سال تحصیلی گزارشی از وضعیت ثبت نام در مدارس ، هدایت تحصیلی ، توزیع متوازن و همچنین موفقیت همکاران در جشنواره ها و بازدید های گروه های درسی استان گزارشی را ارائه دادند.

در پایان جلسه همکاران شاغل در بخش اداری به بیان دیدگاه ها ، نظرات و راهکارهای خود در خصوص چگونگی تسهیل انجام امور آموزشی و پرورشی و همچنین ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان و خانواده ها پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار