پيام تقدير بطحایی از رئيس، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و عموم فرهنگیان

وزير آموزش و پرورش از رئيس مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان مجلس و عموم فرهنگيان تقدير و تشكر كرد.

کد مطلب: ۶۵۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، متن پيام سيد محمد بطحايي به شرح زير است:
با سلام و احترام؛
اکنون‌که با استعانت از خداوند سبحان و با حسن نظر رياست محترم جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتر حسن روحاني در معرفي اينجانب، موفق به كسب رأی اعتماد با حمايت قاطبه نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامی‌شده‌ام، ‌بر خود فرض می‌دانم تا از اعتماد مسئولیت آفرين نمايندگان شريف ملت، صميمانه تشكر و قدرداني كنم.
بی‌تردید اعتماد قاطع و ارزنده نمايندگان محترم، مسئولیت عظيم سكانداري وزارت آموزش و پرورش را بیش‌ازپیش پراهمیت می‌سازد و اهتمام اين وزارت را براي ارتقاي كمي و كيفي نظام تعليم و تربيت كشور و اجراي سند تحول بنيادين كه از تأکیدات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) و دولت تدبير و اميد است، دوچندان می‌نماید. همراهي،‌همدلي و همگامي رياست محترم مجلس شوراي اسلامي، اعضاي محترم هيئت رئيسه و نمایندگان معزز و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شوراي اسلامي قوت قلبي براي خدمتگزاراني خواهد بود كه مي خواهند از صميم جان و با تمام توان و تلاش خود در جهت اعتلاي اين نظام مقدس گام بردارند.
همچنين لازم می‌دانم از جامعه بزرگ فرهنگيان،‌ معلمان عزيز، ‌معاونان،‌ دبيران،‌ مشاوران و همكاران سخت‌کوشم در وزارت آموزش و پرورش كه سهم بزرگي در اعطاي اين نشان افتخار و خدمت دارند صميمانه سپاسگزاري نمايم.
اميد است با لطف الهي، ‌امانتداري شايسته و صادق براي حفظ اين گوهر ارزشمند بوده و رهروي صادق براي راه شهيدان انقلاب اسلامي به‌ویژه شهيدان رجايي و باهنر درعرصه تعليم و تربيت كشور باشيم. از خداوند تبارک‌وتعالی توفيق روزافزون تمامي نمايندگان محترم در خانه ملت را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار