استاندار اردبیل :

دولت لایحه اصلاح نظام بانکی را به مجلس تقدیم کرده است

استاندار اردبیل در مشگین شهر گفت:دولت به منظور حمایت از واحدهای تولیدی لایحه اصلاح نظام بانکی را به مجلس تقدیم کرده است.

کد مطلب: ۶۵۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مشگین شهر اظهارداشت: حمایت از بخش تولید و اشتغال با پرداخت تسهیلات بانکی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در صورت تصویب لایحه تقدیمی دولت در مجلس ، سود بانکی تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی کاهش می یابد .

وی بیان کرد: واحدهایی که از اول سال ۹۵ پروانه بهره بهره برداری گرفته اند بمدت۷ سال از معافیت مالیاتی به شرط استقرار در شهرک صنعتی برخوردار می شوند .

استاندار اردبیل افزود: یارانه مواد سوختی واحدهای تولیدی استان نیز در راستای حمایت از سرمایه گذاران پرداخت می شود .

خدابخش تاکید کرد: سیاست های حمایتی دولت به نحو مطلوب به اطلاع صاحبان واحدهای تولیدی در شهرستان ها برسد تا واحدهای ضعیف و نوپا دچار مشکل نشوند .

وی با بیان اینکه در تامین انشعابات آب،گاز و برق ،واحدهای تولیدی باید در اولویت قرار گیرند ، ادامه داد: از قبل فعالیت واحدهای تولیدی و کارخانه هاست که چرخه زندگی بسیاری از خانواده ها می چرخد .

استاندار اردبیل در سفر نیمروزه خود به شهرستان مشکین شهر از حفاری های محدوده فلزی صاحب دیوان معادن مشکین شهرنیز بازدید کرد .

خدابخش در حاشیه بازدید از این مجموعه به خبرنگاران گفت:در حال حاضر ۱۰میلیارد تومان برای عملیات اکتشاف شامل حفاری،نمونه برداری و آزمایشگاه که برخی آزمایشها در کشور کانادا انجام می شود توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه می شود .

وی افزود: البته این هزینه علاوه بر هزینه های جاده سازی در منطقه است که راه ارتباطی چندین روستا را فراهم کرده است .

خدابخش ادامه داد:در فاز اول این طرح ۱۰ هزار متر در عمق زمین حفاری می شود و به همین منظور دستگاه های پیشرفته به ارزش حدود یک میلیون یورو خریداری ودر محدوده حفاری مستقر شده که جزئ اولین ماشین آلات تحویلی به کشورمان پس از برجام است .

استاندار اردبیل در ادامه سفر خود به مشگین شهر از ساختمان در حال ساخت مرکز آموزش قرآنی و کارخانه رب سازی هایلی نیز بازدید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار