به مناسبت روز خبرنگار:

مدیر آموزش و پرورش دشتستان از اصحاب رسانه تقدیر کرد

به مناسبت روز خبرنگار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در نشستی با حضور اصحاب رسانه از اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در نشست تقدیر و به سوالات آنان پاسخ داد .

کد مطلب: ۶۵۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دشتستان ، سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این دیدار با تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار با تاکید بر حساس بودن کار رسانه در انعکاس رخدادهایی که قابلیت خبرشدن و اطلاع رسانی به جامعه را دارد؛ گفت: یک خبر نگار باید به دور از حب و بغض و علائق سیاسی نسبت به اخبار و اطلاع رسانی اقدام کند و از نقد نترسد،چرا که نقد داروی تلخی است که باعث پیشرفت در هر کاری می شود.

لواسانی فرد با بیان این که خود خبرنگار بوده است افزود :نگاه من نگاه نوشتاری متین است و متن های سبک را نمی پسندم،چرا که مردم متن های شیک و قوی و تیترهای متین را باز می کنند و می پسندند،هر چند بعضی از تیترها چالش برانگیز نیز هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در پاسخ به سوالی در مورد نتایج کنکور سراسری اظهار کرد :چهار سال متوالی است که در بحث کنکور رکورد دار استان هستیم و امسال نیز با 62 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری نسبت به سال قبل که 51 رتبه زیر هزار کسب شد رشد بسیار خوبی داشته ایم.

لواسانی فرد کسب رتبه های برتر کنکور را مدیون طرح تقویت بنیه علمی که استاندار محترم کلید آن را زد و فرماندار،دهیاری ها و پارس جنوبی همکاری خوبی در این زمینه داشتند و در این زمینه 370 میلیون تومان از محل بودجه دهیاری ها که بالغ بر 250 میلیون تومان آن نقد شده و همچنین بودجه 400 میلیون تومانی که از محل سازمان انرژی پارس جنوبی تامین و به زودی به حساب آموزش و پرورش واریز خواهد شد.

حبیب الله بوستانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان در سخنانی با تبریک روز خبرنگار گفت:این جلسه به بهانه روز خبرنگار با اصحاب رسانه که نظام تعلیم و تربیت را حمایت می کنند برگزار شده تا مراتب قدر دانی آموزش و پرورش را از آنها اعلام کنیم.

حبیب الله بوستانی افزود : در حوزه پانا 70 خبرنگار افتخاری در سطح مدارس شهرستان مشغول به فعالیت هستند و دوره های آموزشی لازم را برای آنها گذرانده ایم و در صدر خبرهای استان در حوزه پانا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار