مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری:

توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی عامل رشد بخش فرهنگی و علمی کشور است

مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور گفت: توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی عامل رشد بخش فرهنگی و علمی کشور است.

کد مطلب: ۶۵۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علیرضا قزوه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با قدردانی از فعالیت های فرهنگی و ادبی کتابخانه های عمومی اردبیل ، این برنامه ها را زمینه ساز پرورش نسلی عجین شده با معانی فرهنگی و ادبی دانست .
وی کتابخانه مرکزی اردبیل را یکی از مراکز مناسب برای فعالیت های عدیده کتابخانه ای و فرهنگی دانست و افزود: توسعه و تجهیز این کتابخانه می تواند به رشد فرهنگی و علمی بیش از پیش استان کمک شایانی بکند .
وی همچنین راه اندازی نمایشگاه اسناد تاریخی استان در کتابخانه مرکزی را ایده ای قابل توجه برشمرد و گفت: کتابخانه های عمومی باید از هر لحاظ محیطی ایده آل و غنی برای مراجعه کننده ها و جویندگان علم و معرفت باشند .
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این نشست به همکاری ها و برنامه های مشترک کتابخانه های عمومی و حوزه هنری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تجربه کتابخانه ای مسوولان حوزه هنری استان و نگاه مثبت به حوزه کتاب و کتابخوانی، زمینه مساعدی را برای اجرای برنامه های مشترک ایجاد کرده است .
رباب عزیزخانی بر لزوم غنی سازی منابع و تجهیز کتابخانه های عمومی تاکید کرد و افزود: با جذب مشارکت خیرین محیطی مناسب در کتابخانه ها برای حضور مردم مهیا می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار