معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگی هنری وزرات آموزش و پرورش:

دانش آموزان امروز مدیران لایق فردا هستند

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگی هنری وزرات در اختتامیه 14 دهمین دوره اردوی دانش آموزان مناطق مرزی غرب کشور گفت: ایران فردا نیاز به مدیرانی دارد تا کشور را به سوی اقتدار و پیشرفت هدایت کنند و دانش آموزان امروز همان مدیران لایق فردا هستند.

کد مطلب: ۶۵۴۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، علی عراقی با بیان اینکه در این اردو برنامه های متنوعی اجرا شده است، اظهار داشت: در کارگاه هم اندیشی دانش آموزان تعامل، وحدت و ایثار را فرا گرفتند.

عراقی همچنین آشنایی با موقعیت های مختلف زندگی و فراز و نشیب های آن و چگونگی مقابله با آن ها را ماحصل کارگاه آسیب ها و قابلیت های فضای مجازی دانست که دانش آموزان با آن ها آشنا شدند.

وی با بیان اینکه در کارگاه مهارت های فردی، توانمندیهای فردی دانش آموزان مد نظر بود، خاطر نشان ساخت: شهیدان ایران اسلامی در مبارزه با استعمار و نیز هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و اینک دانش آموزان وارثان این حماسه هستند که بایستی از برکات آن حفاظت نمایند.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگی هنری وزرات متبوع در خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم اختتامیه گفت: با وجود دانش آموزان توامندی چون شما هیچ دشمنی به خود اجازه نخواهد داد تا به کشور ما که مهد علم، فرهنگ و ادب است، چشم طمع داشته باشد.

علی عراقی ادامه داد: ایران فردا نیاز به مدیرانی دارد تا کشور را به سوی اقتدار و پیشرفت هدایت کنند و دانش آموزان امروز همان مدیران لایق فردا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار