نخستین همایش تبیین نقش های تشکل های مردم نهاد در توسعه جوامع مدنی

نخستین همایش تبیین نقش های تشکل های مردم نهاد در توسعه جوامع مدنی با حضور فرماندار شهریارو معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی در سالن شهید کافی شهریاربرگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۴۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران،ناجی فرماندار شهریارهدف از تشکیل این همایش راآشنا سازی مردم با تشکل های مردمی،تبیین حقوق و تکالیف شهروندی، ارتقاء سطح مشارکت های اجتماعی وهمچنین شرح نحوه عمل کرد یکی از انجمن های مردم نهاد شهریار دانست.

وی در ادامه اظهار داشت: نقش و مشارکت مردم تاثیر به سزایی در رشد و تعالی شهردارد، لذا مشارکت های آن ها سبب می شود تا جامعه به سمت اهداف والایی سوق پیدا کند.

کوزه گرمعاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی نیزدر سخنانی افزود: مشارکت در این انجمن ها سبب تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی در میان عموم می شود و در نهایت سلامت اجتماعی را به همراه می آورد و در همین راستا آسیب های اجتماعی در میان جوانان کاهش پیدا می کند.

خامسی مسئول انجمن مردم نهاد شهریار نیز در بیاناتی گفت: ما سعی داریم علاوه بر حفظ حقوق شهروندان به آموزش تکالیف شهروندی نیز بپردازیم وجوانان شهریاراز فعالیت های این انجمن مردمی استقبال زیادی کردند و با عضویت در این انجمن سعی دارند که سبب گسترش فعالیت های مردمی و همچنین توسعه و پیشرفت شهر شوند.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار