2000 زیستگاه موش در شمال تهران طعمه گذاری شد

به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط های شهری از جوندگان مضر، بیش از 2500 زیستگاه موش در شمال تهران شناسایی و طعمه گذاری شد.

کد مطلب: ۶۵۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، کامران مسلمی رئیس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار کرد: زیست سالم و آرام در شهر پاکیزه و منضبط حق هر شهروند محسوب می شود، بر همین اساس از فروردین ماه سال جاری باتوجه به پیام های مردمی در سامانه 137، محل ها و محورهای وفور موش و منافذ ورود و خروج آنها در معابر و انهار با بازدیدهای کارشناسان این اداره در قالب پنج اکیپ دو نفره در سطح منطقه شناسایی و طعمه گذاری شد ونسبت به اجرای عملیات مبارزه با موش به صورت مستمر اقدام می شود.

وی تصریح کرد: اکیپ‌ها با تجهیزات کامل و موتور سیکلت های مخصوص این منافذ در اماکن مخروبه و متروکه، دولتی، عمومی، معابر،کانال ها و انهار ، فضاهای سبز و... شناسایی و طعمه گذاری می کنند.

مسلمی افزود : آموزش و ارائه خدمات بهینه به عموم شهروندان درخصوص روش‌های مبارزه با جانوران موذی بسیار مؤثر است که طی آن 35 پلاکارد آموزشی با هدف اطلاع رسانی و هشدار جهت مبارزه با جوندگان در سطح منطقه نصب و بیش از 1400 نسخه بروشور نیز بین شهروندان توزیع شد.

رئیس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه یک با اشاره به مبارزه مکانیکی با جوندگان موذی گفت : 980 عدد تله به شهروندان تحویل شد و تعداد 21 دریچه یک طرفه پلی اتیلن نیز بر روی لوله های خروجی آب نصب و 45 منفذ نیز با مصالح مقاوم سازی شدند و این اداره توانست 30 لاشه موش را نیز از سطح منطقه یک جمع آوری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار