مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

بطحایی استخوان خورد کرده دستگاه تعلیم و تربیت است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: استقلال آموزش و پرورش با قرارگرفتن افرادی متعهد و توانمند درصدر وزارت تحقق می یابد و بطحایی از این دست افراد است که استخوان خورد کرده دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۶۵۳۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، عباس لامعی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی شهرستان ها و مناطق استان خراسان جنوبی اظهارکرد: گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای آموزش وپرورش از تعهد؛ تخصص وتجربه چندین ساله برای عرصه تعلیم وتربیت برخوردار است.
وی، متانت، دیانت، تخصص و مهذب و متخلق بودن را از ویژگی‌های بارز بطحایی برشمرد وتصریح کرد: رئیس جمهور شخصی با نگاه اصلاحی ومجرب را پیشنهاد داده اند که با حضور ایشان گامهای تعالی آموزش وپرورش با سرعت بیشتری طی می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، با بیان این که آموزش و پرورش بزرگ است و برتارک فرهنگ ایران زمین بزرگی می کند، خاطر نشان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان عزیز و دلسوز استان در این شرایط خاص وحساس عرصه آموزش وپرورش با رأی اعتماد به فردی که تخصص وتجربه ویژه وارزشمند دارد شرایط خدمت مطلوب تر به جامعه فرهنگیان را فراهم کنند.
لامعی یادآورشد: سیدمحمد بطحایی مراحل مختلف مدیریتی را به خوبی طی‌کرده است و ریاست جمهور با توجه به شناخت کافی نسبت به مسائل آموزش وپرورش ایشان را پیشنهاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار