شهردار شیراز در بیست و چهارمین مراسم افتتاح طرح های عمرانی گفت:

شیراز شهرسوخته نیست

سرمایه گذاری های صورت گرفته در شهر شیراز امروز بدون اتکاء به اعتبار دولتی درخط 2و3قطار شهری بیش از 50درصد عملیات خاکی و تونل انجام شده است.

کد مطلب: ۶۵۳۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، شهردار شیراز در بیست و چهارمین مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز بااجرای این طرح ها به دنبال این سود ها نبود بلکه هدف زیباسازی شهری و ساخت مجتمع های بزرگ اداری، تجاری و مسکونی بود که این امر امروزه به خوبی محقق شده است.

با یک برنامه ریزی اجرایی و عملیاتی در گام نخست اجرای طرح های اوراق مشارکت برنامه ریزی شد و در پی آن هشت طرح بزرگ تجاری، اداری و مسکونی در نقاط مختلف شهر به ویژه کم تر برخوردار با145میلیارد اوراق مشارکت تعریف شد که این8 طرح عبارت اند از: تجاری، اداری پروین اعتصامی ، مسکونی اداری، تجاری امیرکبیر، پارکینگ تجاری خلدبرین ، پارکینگ، تجاری حضرتی ، پارکینگ،تجاری فخر آباد ، تجاری، اقامتی دلگشا، مجتع تجاری عدالت ، تجاری،تفریحی، پارکینگ دوستان.

وی بابیان اینکه اداره شهر جرات می خواهد گفت: یکی از نمایندگان شیراز را شهر سوخته نامید و علت آن را عدم اجرای مراحل نهایی یک طرح سرمایه گزاری بنام دوستان می نامید و این در حالی بود که به تشخیص ما این طرح به حالت سکون مانده بود که پس از یک برنامه ریزی به قیمت 196میلیار تومان به بانک شهر فروخته شد.

وی در ادامه گفت در هفت سال گذشته پول شهروندان را در مترو سرمایه گزاری کردیم که من معتقدم ریال به ریال ان توسعه است .

پاک فطرت با بیان اینکه در یک سال گذشته برخی به دنبال شیطنت و کند کردن برنامه ها وفعالیت های شهر داری بودند گفت: آن قدر فشار آوردند و گفتند شهر را تبدیل به شهر سوخته کردید که فیتیله کار را پایین کشیدیم .

وی با بیان اینکه کسی حق ندارد از نجابت مردم شیراز سوء استفاده کند گفت،من ایرانی بوده و ایران را می پرستم و به شیراز علاقه دارم و حاضر نیستم هیچ گروه و حزبی را با شهرم معامله کنم و.اگر قرار است مدیریت شهری اصلاح طلب باشد من اطلاح طلب ترهستم اما به دنبال براندازی نبودم و اصول را قبول دارم .

پاک فطرت در اخر از برنامه های افتتاحیه شهرداری شیرازدر هفته ی جاری خبر داد و افزود ،روز سه شنبه 3باغ خانواده و روز جمعه بام شیراز با مراسم پیاده روی همگانی افتتاح خواهد شد .

خبر نگار : مارال پناهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار