در گفت و گو با پانا؛

نماینده مردم اردبیل: صاحبان تخصص و تجربه بطحایی را تائید کرده اند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره سیدمحمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: صاحبان تخصص و تجربه بطحایی را تایید کرده اند.

کد مطلب: ۶۵۳۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد فیضی نماینده مردم اردیبل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار پانا گفت: آقای بطحایی در مواردی که من پیگیر آن بودم؛ توسط صاحبان تخصص و تجربه مورد تائید قرار گرفته است و علت آن هم این است که او از بدنه وزارت آموزش و پرورش است.

فیضی خاطرنشان کرد: مطمئنا بطحایی با توجه به آنکه سالها در این وزارتخانه فعالیت کرده با روندهای حاکم بر آموزش و پرورش و مشکلات این وزارتخانه، آشنایی دارد؛ ولی این دلیل نخواهد بود که تک روی کنیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس نظر جمعی فراکسیون امید برای من خیلی مهم است. در این باره بررسی های لازم را انجام داده و نتیجه گیری می کنیم. جمعی تصمیم خواهیم گرفت و رای خواهیم داد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: شخص بنده نیز شناخت کافی از بطحایی نداشته و در حال بررسی عملکرد ایشان هستم تا ببینم آیا می شود به ایشان اعتماد کرد یا خیر.

به گزارش پانا، جلسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش امروز صبح برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار