معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی:

دانش آموزان و مربیان رکن اصلی سازمان دانش آموزی هستند

معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی در بازدید از نحوه برگزاری اردوی مربیان پیشتاز قطب پنجم گفت: در حوزه نیروی انسانی به دنبال بهره مندی مربیان و دانش آموزان از توانمندی های تشکیلاتی، معرفتی و بصیرت دینی هستیم.

کد مطلب: ۶۵۲۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

اردشیر دهقان،معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی در گفت وگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران با ابراز خرسندی از برگزاری شایسته اردوی ملی مربیان پیشتاز قطب پنجم، در رابطه با روند برگزاری اردو اظهار کرد: در بازدیدی که از محیط اردوگاه و کلاس های آموزشی داشتم شاهد نظم، شور و اشتیاق فراوان در میان مربیان پیشتاز و مسئولین بودم.

وی از تحقق اهداف سازمان دانش آموزی در این اردوها خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این اردوها توانمند سازی نیروی انسانی که از مهمترین راهبردهای سازمان دانش آموزی است،می باشد.

این مقام مسول درمورد فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: محفل انس با قرآن، رادیو اردو، مسابقات فرهنگی، ورزشی و جنگ شبانه از جمله برنامه های این اردو می باشد.

دهقان با تقدیر از زحمات خبرنگاران پانا شهرستانهای تهران، اهمیت پوشش خبری این اردو را ارزشنمد برشمرد و گفت: پوشش خبری توسط خبرنگاران دانش آموز، جان تازه ای به این سازمان می دهد و سازمان همیشه قدردان این عزیزان می باشد.

/خبرنگار:ماهان احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار