مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

ارزیابی تعداد 11 هزارو 798 نفر در طرح سنجش سلامت جسمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از ارزیابی تعداد 11 هزارو 798 نفر در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۲۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری اظهار داشت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سالتحصیلی 97-96با هدف ارزیابی های بینایی ، شنوایی، بهداشتی، آمادگی تحصیلی و پزشکی درمانی در مراحل اولیه و تخصصی از تاریخ 20 تیرماه در استان آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح تعداد 11 هزارو 798 نفر در قالب 3 پایگاه ثابت، 2 پایگاه سیار،6 پایگاه ثابت و سیار و یک پایگاه تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: از تعداد مذکور 10 هزارو 509 نفر در مرحله اولیه مستقیم به مدارس عادی راهی شده و تعداد 1 هزارو 289 نفر جهت ارزیابی با ابزار پیشرفته به مرحله تخصصی ارجاع یافته اند.

ناصری در ادامه خاطر نشان کرد : سنجش عشایری نیز در مناطق تحت پوشش استان آغاز شده و در حال اجرا می باشد ضمنا"طبق برنامه ریزی صورت گرفته سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز از اول شهریور ماه در نواحی یک و دو اردبیل ، پارس آباد، مشکین شهر و خلخال آغاز خواهد گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار