یک فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با پانا:

انتخاب یک ارتشی به عنوان وزیر دفاع نکته مثبت کابینه روحانی

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان این مطلب که اصلاح طلب ها دغدغه این را نداشته باشند که کابینه از گزینه های آنها خالی است، به انتخاب یک ارتشی به عنوان وزیر دفاع اشاره کرد و گفت: اگر نگاه برابرانه ای میان ارتش و سپاه وجود داشته باشد؛ سبب تقویت هر دو آنها می شود.

کد مطلب: ۶۵۱۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری، درباره لیست کابینه معرفی شده به مجلس، به خبرنگار سیاسی پانا گفت: کابینه را باید از دید روحانی نگاه کرد. روحانی همواره بر اعتدالگرایی تاکید داشته و به دنبال استفاده از معتدلین در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان بوده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اصلاح طلب ها دغدغه این را نداشته باشند که کابینه از گزینه های آنها خالی است ادامه داد: آنچه مهم است این است که وزرای کابینه چه اصولگرا باشند و چه اصلاح طلب، باید بتوانند دیدگاه های روحانی و شعارهایی که او پیش تر قولش را به مردم داده را در حوزه کاری خود تامین و عملیاتی کنند. حال اگر دادن چند سمت وزارت به اصولگرایان، آنها را در همگرایی با دولت مصمم می کند و جلوی کارشکنی ها علیه دولت را می گیرد، چه بهتر که این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه عنوان کرد: روحانی بعد از انتخابات هم به برخی کسانی که در کابینه بودند به دلیل آنکه حاضر نشدند بخاطر حمایت از دولت اقدامی کنند انتقاد کرد و قطعا کسانی که در قامت وزیر از دولت حمایت نمی کنند را کنار گذاشته است.

قنبری در خصوص انتخاب یک فرد از ارتش به عنوان وزیر دفاع نیز گفت: این اقدام، اتفاق خوبی است که سبب وحدت بیشتر در نیروهای نظامی می شود. نیروهای نظامی کشور شامل بدنه ارتش و سپاه است و اگر نگاه برابرانه ای میان آنها وجود داشته باشد؛ سبب تقویت هر دو آنها می شود.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در خاتمه تصریح کرد: سپاه و ارتش هدفی واحد دارند و فکر می کنم یکی از نکات مثبت کابینه انتخاب یک ارتشی به عنوان وزیر دفاع است که به تقویت نیروهای نظامی کمک خواهد کرد و وحدت و همدلی آنها را در راستای دفاع از کشور، تقویت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار