با حضور کارشناسان برنامه ریزی تحصیلی صورت می گیرد

ارایه مشاوره انتخاب رشته به کنکوری ها در کتابخانه 15 خرداد

کتابخانه 15 خرداد با هدف ارایه خدمات مورد نیاز کنکوری ها، اقدام به راه اندازی بخش مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته با حضور کارشناسان مجرب و متخصص این حوزه کرده است.

کد مطلب: ۶۵۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، واحد مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته کتابخانه 15 خرداد با سرفصل هایی همچون مشاوره در راستای انتخاب بهترین رشته دانشگاهی و هم چنین ورود به دوره متوسطه، آمادگی و افزایش تمرکز، ارائه راهکارهای کاهش استرس و اضطراب در دوران تحصیل و امتحان، رفع مشکلات یادگیری دانش آموزان، ایجاد آمادگی برای آزمون های دوره ای و برنامه ریزی تحصیلی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور ، تحت نظر دکتر لیلا عباسی ، مشاور ارشد تحصیلی به متقاضیان خدمات ارایه می دهد.
بر اساس این گزارش هم چنین پس از اعلام نتایج کنکور سال 96 گروه مشاوره دکتر علی شیبانی در کتابخانه 15 خرداد حضور یافته و برای اعضاء قبول شده در کنکور انتخاب رشته خواهند کرد و انتخاب رشته نیز با استفاده از نرم افزار کامپیوتری پیشرفته ، ارائه پرینت کامپیوتری رشته های پیشنهادی و آخرین تغییرات ظرفیت های دانشگاه ها، صورت می گیرد.
گفتنی است دکتر علی شیبانی مشاورانتخاب رشته و برنامه ریزی تحصیلی، مشاور سابق علامه حلی تهران، کارشناس آموزشی صدا و سیما و همچنین دارای سابقه همکاری با مراکز تیزهوشان می باشد.
داوطلبان برای ثبت نام و رزرو می‌توانند به کتابخانه 15 خرداد به نشانی میدان معلم ، خ تختی ، خ یادگار ، بوستان 15 خرداد ،کتابخانه 15 خرداد مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66698449 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار