زنگ تفریح در دانشگاه

رئیس همایش زنگ تفریح در دانشگاه گفت: این همایش به معرفی بیشتر دانشگاه برای دانش آموزان می پردازد.

کد مطلب: ۶۵۰۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس ، یازدهمین دوره ی همایش زنگ تفریح در دانشگاه با حضور400دانش آموز از سراسر استان فارس و با محوریت "زندگی"برگزار شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز و دوره ی یازدهم این همایش در مراسم افتتاحیه تصریح کرد:زنگ تفریح در دانشگاه فرصت مناسبی است که دانش آموان با دانشگاه آشنا شوند.

فرشاد خون جوش افزود:این همایش به انتخاب صحیح تر زمینه ی فعالیت دانش آموان کمک می کند و روحیه ی تعاملات و فعالیت های اجتماعی را در آن ها افزایش می دهد.

همایش زنگ تفریح در دانشگاه مجموعه ای از برنامه های متنوع در زمینه های مختلف فرهنگی،هنری،خلاقیتی،علمی،عملی و ... است که هر تابستان به مدت سه روز توسط دانشجویان و جهت استفاده ی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم برگزار می شود.

ایده ی برگزاری این همایش توسط دو تن از دانششجویان بخش مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شیراز مطرح شده و در مرداد مال سال 1386 به همت دانشجویان بخش کامپیوتر اولین همایش برگزار شد.

برنامه ی اصلی همایش زنگ تفریح، ارائه ی کارگاه های آموزشی است و دانش آموزان باید از بین تعدادی کارگاه که به صورت هم زمان برگزار می شوند یکی را به اختیار انتخاب کنند.

این کارگاه ها اغلب توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه شیراز برگزار می شوند.

خبرنگار:نیلوفر رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار