بهروز عطایی در گفت و گو با پانا:

سیچلو برای ناکامی تیم ملی امید دلایل غیرمنطقی می آورد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران دلایل ارائه شده برای ناکامی تیم ملی امید در رقابت های قهرمانی آسیا را غیر منطقی دانست.

کد مطلب: ۶۵۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره ناکامی تیم ملی والیبال امید ایران در رقابت های قهرمانی آسیا گفت:متاسفانه تیم ملی امید نتایج خوبی کسب نکرد و بدتر از کسب نتایجی که داشت توجیه های سیچلو بود که باخت تیم ملی را در مرحله پلی اف آن هم مقابل تیمی مانند اندونزی پنهان می کرد.

وی ادامه داد: وقتی تیمی می بازد من به هیچ عنوان قصد تخریب آن را ندارم و باید به تیم مهلت بدیم تا برای مسابقات بعدی خودش را اماده کند، در حال حاضر تیم امید مسابقات جهانی را پیش رو دارد و نباید روحیه آنها را تخریب کنیم اما بهتر است کادر فنی ریشه های این باخت را بررسی و علت آن را پیدا کنند چرا که تیم امید در مرحله پلی اف مقابل تیمی که در رنکینگ والیبال آسیا جایگاهی ندارد نتیجه را واگذار کرد.

عطایی در پاسخ به اینکه بازیکنان تیم امید تجربه نداشتند و علت باخت هم همین بود،اظهار کرد: به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم. بازیکنانی که در ترکیب تیم بود، قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند و به هیچ عنوان بازیکنان کم تجربه نیستند از طرفی همین بازیکنان در تیم های باشگاهی خود فیکس بازی می کنند اما در تیم امید آنها نیمکت نشین بودند که این نشان می دهد بازیکنان در سطح بالاتری از نیمکت نشینان در تیم ملی حضور داشتند به نظرم این توجیه غیرمنطقی است و کادرفنی باید شکست تیم را برعهده بگیرد و فدراسیون هم این موضوع را به خوبی ارزیابی کند.

وی به درگیری که در تیم ملی والیبال نیز رخ داد اشاره کرد و گفت: تیم ملی والیبال انتخابی جهان را پیش رو دارد و در اردبیل به مصاف چهار تیم قدرتمند می رود؛ به طور حتم حضور بازیکنان باتجربه در این رویداد به آنها کمک می کند اما مهم نظر سرمربی تیم است که این تصمیم را گرفت که غلامی بیرون از اردوی تیم ملی باشد، به هر روی سرمربی در تیم حرف اول و آخر را میزند و خوشبختانه فدراسیون هم از مربی خود دفاع کرد. متاسفانه در این چندسال اخیر که بحث سرمربی برای تیم ملی والیبال پیش می آمد هر زمانی که تیم نتیجه قابل قبولی نمی گرفت، همه مربی را مقصر می دانستند و هیچ زمانی بازیکنان مسئول شکست و ناکامی تیم ملی نشده بودند همین موضوع باعث شد که بازیکنان دچار حاشیه امنیت شوند به این معنی که هرکاری که دوست دارند انجام دهند و این موضوع تاثیرات بدی هم بر روی تیم گذاشته بود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در پایان گفت: من زمان درگیری این دوبازیکن نبودم و اطلاعی از جزییات آن ندارم اما مهمترین اتفاق این موضوع این بود که سرمربی در تیم تصمیم گرفت و فدراسیون هم از آن حمایت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار