مدرس و مبلغ حوزه علمیه اعلام کرد:

دهه کرامت، زمانی برای فراگیری سیره امامان معصوم

مدرس حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: ما باید با رفتار شایسته ، دنیا و آخرتمان را بسازیم و این در سایه پیروی از امامان محقق میشود.

کد مطلب: ۶۴۹۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی مختاری استاد حوزه و مبلغ دینی در حاشیه مراسم تکریم امامزادگان باقریه و در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ضمن اشاره به دهه بافضیلت کرامت وتبریک اعیاد ماه ذی القعده گفت:از آنجایی که فاصله میان تولد حضرت معصومه(س) و میلاد برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا (ع) ده روز است و این دهه به نام دهه کرامت نامگذاری شده است ، ما مسلمانان باید از کرامات این دو بزرگوار و نیز حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ درس بگیریم و به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به عطوفت و رافت امام رضا (ع) افزود:حضرت علی بن موسی الرضا آنقدر با مهر و مهربانی با مردم برخورد میکرد که حتی مامون ملعون نیز از این عطوفت برخوردار بود و از آن همه مهر و صفای حضرت متعجب شده بود.

وی اظهار کرد: اگر ما واقعا میخواهیم خودمان را آبرو مند درگاه امام رضا (ع) بدانیم ، باید مانند ایشان با کرامت برخورد کنیم و با رفتار های ناشایست خود مایه سرافکندگی خودمان و خجالت در پیشگاه حضرت رضا نباشیم و در ساحت مقدس ایشان سربلند و آبرو مند باشیم تا شفاعت و سخاوت ایشان در روز قیامت ، به داد ما گناهکاران برسد.

مدرس و مبلغ مسائل دینی در ادامه افزود: امروز ما بیشتر به دغدغه های فکری ومادی خود می پردازیم و از معنویات خودمان غافل هستیم و این باعث می شود تا هر دو جهان را از دست بدهیم با ندامت و پشیمانی زندگانی را به سر بریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار