همگام با اردوهای ملی قطبی/۶

کارآفرینی و آشنایی با فضای مجازی؛ رویکرد جدید در اردوهای ملی قطبی

معاون آموزشی اردوهای قطبی پیشتازان در استان مازندران گفت: به جز آموزش های مهارت های 4 گانه، رویکرد جدید کارآفرینی و آشنایی با فضای مجازی نیز در اردوهای امسال مدنظر خواهد بود.

کد مطلب: ۶۴۹۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به مزیت های برگزاری اردوهای پیشتازان و فرزانگان به صورت قطبی، اظهار کرد: اردوهای قطبی مشروط بر اینکه با برنامه ریزی دقیق، منسجم، آموزش، توجیه و پیش بینی های لازم انجام شود به واسطه کمیت بالا توام با کیفیت فراگیرتر از هر سال خواهد بود.

وی ادامه داد: در اردوهای ملی حداکثر 5 هزار نفر خانم و آقا توانستند شرکت کنند در حالی که در اردوهای قطبی 16 هزار نفر را براحتی می خواهیم تحت پوشش قرار دهیم.

معاون آموزشی اردوهای قطبی پیشتازان استان مازندران گفت: احتمال خطر کمتر، خستگی کمتر، آشنایی با اقلیم های مختلف در یک مکان با حضور چند استان، بهره گیری از مربیان با حدس و حق انتخاب آزاد تر و بیشتر، از جمله مزیت های برگزاری اردوها به شکل قطبی است.

ارجمندی کاهش هزینه ها را از دیگر مزیت های برگزاری اردوی پیشتازان و فرزانگان به صورت قطبی دانست و افزود: به جز آموزش های مهارت های 4 گانه، رویکرد جدید کارآفرینی و آشنایی با فضای مجازی نیز مدنظر خواهد بود.

معاون آموزشی اردوهای پیشتازان استان مازندران به کاستی ها و موارد قابل توجه در برگزاری اردوها به صورت قطبی نیز پرداخت و گفت: هماهنگ سازی و یکنواخت سازی کار در تمام استان ها بسیار سخت است، مغفول ماندن تبادل تجربیات و آشنایی اقلیت ها با هم، از جمله معایب برگزاری اردو به صورت قطبی است.

ارجمندی بیان کرد: اگر نتیجه این اردوهای ملی برگزاری اردوی ملی وحدت آفرین شود، که تجمعی از تمام منتخبین 5 قطب باشد، برگزاری اردو به صورت قطبی خوب است و جوابگو خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار