همگام با اردوهای قطبی/۷

مزیت های برگزاری اردوهای قطبی نسبت به اردوی ملی

معاون اجرایی برگزاری اردوهای فرزانگان قطب 3 در استان مازندران مزیت های برگزاری اردوهای پیشتازان و فرزانگان را به صورت قطبی بیان کرد.

کد مطلب: ۶۴۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

هما دستواره در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، درباره ارزیابی از برگزاری اردوهای پیشتازان و فرزانگان به صورت قطبی اظهار کرد: زمانی که یک برنامه اردویی در یک مکان متمرکز باشد، تعداد افرادی که در آن برنامه شرکت می کنند، کمتر است و شرایط فرق می کند.

وی بیان کرد: سال گذشته که این اردو به مرکزیت تهران برگزار شد و نتوانستیم جمعیت آماری خوبی را تحت پوشش قرار دهیم.

معاون اجرایی برگزاری اردوهای فرزانگان قطب 3 در استان مازندران افزود: اکنون که این اردوها به صورت قطبی برگزار می شود ظرفیت استان ها سنجیده شده و گردش کار راحت تر خواهد بود.

وی همچنین اشاره کرد: استان هایی که به قطب مربوطه برای برگزاری اردو عازم هستند فاصله مکانی کم تری را طی می کنند و راحت تر می توانند ایاب و ذهاب خود را انجام دهند.

دستواره تصریح کرد: برگزاری این اردوها به صورت قطبی می تواند نیروهای بیشتری را در قطب های مختلف تحت پوشش قرار دهد این موضوع نیز یکی دیگر از محاسن این اردوهاست.

معاون اجرایی اردوهای فرزانگان استان مازندران بیان کرد: این اردوها برای اولین بار به صورت قطبی برگزار می شود لذا پس از برگزاری و اتمام آن ها باید نتایج را به صورت کارشناسی و آسیب شناسی بررسی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در اردوی امسال رامسر چه آموزش هایی مدنظر است؟، اضافه کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته آموزش هایی برای مربیان و اعضا درنظر گرفته شده است. بحث کمک های اولیه، مخابرات، بحث های هویتی و در کنار آن موضوع کارآفرینی از جمله مواردی است که برای اجرا مدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار