معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان:

نیروهای باسابقه متقاضی انتقال ازمنطقه خارج شوند/حل مشکل معلمان غیربومی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: نیروهای با سابقه که تقاضای انتقال دارند از منطقه خارج و نیرو های تازه کار وارد منطقه شوند تا مشکلات همکاران آموزشی غیر بومی هم حل شود.

کد مطلب: ۶۴۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صمد صمدیان در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات منطقه در خصوص ساماندهی و سازماندهی اظهار نمود: رویکرد اداره کل آموزش و پرورش استان حمایت از مناطق محروم و زیر پوشش بردن تمامی دانش آموزان در استان می باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان در بخشی از سخنان خود به تشکیل مدرسه در مناطق کم جمعیت پرداخته و بیان داشت: در جهت اجرای عدالت آموزش بیش از 40 مدرسه ابتدایی با یک نفر دانش آموز در استان داریم که نشان از اهتمام و اهمیت دادن دولت محترم تدبیر و امید و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان به تحصیل دانش آموزان می باشد.

وی به اهمیت آموزش و پرورش پرداخته و آموزش و پرورش را مهم ترین و اثر گذار ترین ارگان در مجموعه های کشور دانست و هزینه در این مجموعه را سرمایه گذاری عنوان کرد و رشد و پیشرفت هر کشور را در رشد و اعتلای آموزش و پرورش آن کشور قلمداد نمود.

صمدیان نیروی انسانی در آموزش و پرورش را مهم ترین عنصر اثر گذار فرض نموده و تامین نیروی انسانی کار آمد را جهت تربیت دانش آموزان مستعد خصوصاً در مناطق محروم لازم و ضروری دانست.

معاونت پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی به وضع موجود نیروی انسانی در منطقه پرداخته و اظهار نمود: در این منطقه باید حدالمقدور نیروی انسانی تامین و کلاسها به صورت مناسبی اجرا گردد.

صمدیان نقل و انتقالات را فرصت مناسب دانست و افزود: بدین طریق نیروهای با سابقه که تقاضای انتقال دارند از منطقه خارج و نیرو های تازه کار وارد منطقه گردند تا مشکلات همکاران آموزشی غیر بومی هم حل گردد.و قول یاری در تشکیل کلاسها و همچنین رشته تجربی در متوسطه برادران با آمار موجود منطقه را داد.

خبرنگار: میلاد عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار