کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه خیر ساز مشارکتی در میاندوآب

کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه خیر ساز مشارکتی در روستای تپه چلیک شهرستان میاندوآب با حضور مسئولین به زمین زده شد.

کد مطلب: ۶۴۸۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، در روستای تپه چلیک، از توابع شهرستان میاندوآب، با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیر مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، بخشدار مرکزی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی، اهالی روستا و مدعوین کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه خیر ساز مشارکتی بر زمین زده شد.

جلال پورمیرزا مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب، با تقدیر از خیرین مدرسه ساز که نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه فضاهای آموزشی بویژه در مناطق محروم نیز داشته اند؛ افزود : خیرین مدرسه ساز همواره با اقدامات ارزشمند خود، زمینه ساز کارهایی شده اند که برای همیشه جاودانه می ماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب ادامه داد: در این چند سال اخیر مردم خیر شهرستان در تمامی نقاط عنایت خاصی به تحصیل فرزندان خود داشته واین نشات گرفته از فرهنگ دوستی، احترام به فهم دانایی و شعور بالای آنان بوده و مدرسه سازی را امری مقدس دانسته و آن را به فرهنگ تبدیل نموده اند. بر خود می بالیم که خدمتگزار چنین مردمی هستیم.

آخوندیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی نیز گفت: انجمن خیرین مدرسه ساز هم در استان و هم در شهرستان خدمات ارزنده ای جهت ساخت مدرسه و نیز توسعه زیرساخت های آموزشی به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام داده اند. قطعا اقدامات خیرین مدرسه ساز برای رضای خداوند صورت گرفته و این حرکت، خیر و سعادت در دنیا و آخرت را برای آنها به همراه خواهد داشت.

امیری فرماندار شهرستان میاندوآب نیز اظهار کرد: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که می تواند نقش بسزایی در اعتلای علم ایفا نماید. توصیه ها و سفارش اولیای دین پیرامون نقش و اهمیت علم اندوزی نیز گویای اهمیت این عمل حسنه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار