مشارکت 1500 نفر از سوادآموزان فارس در طرح ملی "نماز کلید بهشت "

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت:طرح ملی"نماز کلید بهشت"از ابتکارات استان فارس است که در کشور در حال اجرا است

کد مطلب: ۶۴۸۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، عیسی ملک پور در جمع اعضای کمیته استانی طرح "نماز کلید بهشت" گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به صحیح خوانی و تعمیم و تعمیق فرهنگ نماز در میان مخاطبان می باشد .

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت:در گام اول این طرح نزدیک به ۵ هزار تن از آموزش دهندگان در کل کشور تحت آموزش های تخصصی قرار خواهند گرفت که در ادامه کار آموزش صحیح خوانی نماز را به سواد آموزان انجام خواهند داد که در استان فارس نیز یکصدتن از آموزش دهندگان منتخب در این دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد.

ملک پور گفت: در گام بعدی طرح نیز نزدیک به ۴۸ هزار تن از سواد آموزان در کل کشور تحت پوشش این طرح قرار خواهد گرفت که در استان فارس نیز 1500 تن از سوادآموزان ازشهرستان مرودشت به عنوان شهرستان منتخب این طرح از استان تحت پوشش قرارخواهند داد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس بااشاره به اینکه از این تعداد ۱۳۰۰ تن از سواد آموزان ایرانی هستند گفت: اجرای این طرح در بین سوادآموزان اتباع خارجی که عمدتا" از اتباع کشورافغانستان هستند از نکات مثبت این طرح است که امسال۲۰۰ سواد آموز اتباع خارجی ساکن شهرستان مرودشت آموزش داده خواهد شد .

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های معاونت سواد آموزی در این طرح از اعلام آمادگی این ستاد برای اجرای مطلوب این طرح خبرداد.

حجه الاسلام علی سقاچی گفت: ستاد اقامه نماز استان نیز کار آموزش ،آموزش دهندگان استانی را توسط مدرسین مجرب برعهده خواهد داشت که این کار از 21 مردادماه و ظرف مدت دو روز انجام خواهد شد وآموزش عملی این طرح در بین سواد آموزان نیز از ابتدای مهر ماه سال جاری انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار