مسابقات کشوری ورزش دانش آموزان دختر در مشهد پایان یافت

مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول و دوم کشور که به میزبانی مشهد و در رشته های فوتسال ، والیبال ، هندبال و بسکتبال در جریان بود با معرفی تیم های برتر پایان یافت .

کد مطلب: ۶۴۸۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، اختتامیه این دوره از مسابقات در آمفی تئاتر رودکی دانشگاه فردوسی با حضور مسئولین استانی و کشوری، مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کاظمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، در این مراسم ضمن تبریک و خدا قوت به همه دانش آموزان و ورزشکاران​ شرکت کننده در مسابقات گفت: بدانید که شما ورزشکاران توفیق پیدا کردید تا در یک رقابت خوب همراه با همدلی و همکاری در کنار مربیان خود حضور پیدا کنید.
وی تاکید کرد: هر جای ایران که قهرمان شود ایران قهرمان است و مهم این است که دانش آموزان این کشور موفقیتی به دست آورده اند، هدف از مسابقات این است که استعداد های دانش آموزان شناسایی و کشف شود، چراکه همین ورزشکاران هستند که در عرصه های جهانی برای ایران افتخار افرینی خواهند کرد.
وی در ‌پایان گفت: تمام تلاش ما این بوده است که به بهترین نحو میزبان شما باشیم و اگر قصوری در این مهم بوده است از شما عذر خواهیم.
همچنین در ادامه این مراسم جواد پورجاهد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هم گفت: ما مفتخریم بر اینکه میزبان شما ورزشکاران منتخب و زائرین امام رضا (ع) هستیم.
وی ادامه داد: حدود چهار هزار دانش اموز در این مسابقات شرکت دارند و از اینکه افتخار میزبانی شما را داشتیم بر خود می بالیم ،ما تمام تلاش خود را به کار برده ایم که این مسابقات برای شما خاطره ای خوش باشد.
گفتنی ست مسابقات والیبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال بیست و هشتمین دوره رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر، در دو مقطع متوسطه اول و دوم از تاریخ دوم مردادماه در مشهد کلید خورد .
بر این اساس در رشته فوتسال و در مقطع متوسطه دوم استان فارس با غلبه بر رقبای خود به قهرمانی این مسابقات دست یافت و پس از آن تیم های کرمانشاه و البرز به تربیت در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در همین رشته و در مقطع متوسطه اول اصفهان قهرمان شد و تیم های شهرستان های تهران و البرز دوم و سوم شدند.
در رشته هندبال در مقطع متوسطه اول تیم اصفهان با غلبه بر رقبای خود به قهرمانی این مسابقات دست یافت و پس از آن تیم های خراسان رضوی و فارس به تربیت در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و در مقطع متوسطه دوم نیز باز هم قهرمانی نصیب اصفهانی ها شد و تیم های فارس و تهران در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
در والیبال در متوسطه اول تیم اصفهان قهرمان شد و البرز و مازندران در جایگاه های دوم و سوم ایستادند. در متوسطه دوم نیز باز هم اصفهان قهرمان شد و استان های البرز و فارس عنوان های بعدی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار