شهرام ناظری به جای حضور در کنسرت به بیمارستان رفت

شامگاه گذشته در حالیکه قرار بود کنسرت شهرام ناظری در شهر قوچان برگزار شود اجرای شوالیه موسیقی ایران لغو و این خواننده شناخته شده به دلیل فشار های عصبی و خستگی به بیمارستان منتقل شد.

کد مطلب: ۶۴۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ شامگاه گذشته قرار بود کنسرت شهرام و حافظ ناظری در قوچان برگزار شود اما این اجرا در آخرین ساعات به برگزاری لغو و سالن این اجرا پلمپ شد و در ادامه حافظ ناظری به دیدار مخاطبان خود رفت و از آن‌ها دلجویی کرد.

بر اساس این گزارش شهرام و حافظ ناظری قصد داشتند شامگاه ٦ مردادماه در شهر قوچان کنسرت "آواز پارسی" خود را برگزار کنند اما ساعاتی پیش از اجرا سالن کنسرت پلمب و از ورود ناظری ها به داخل سالن جلوگیری شد.
بر همین اساس پس از این اتفاق پس از مدتی سالن فک پلمب شد اما مخاطبان در سالن نشستند و با وجود اینکه احتمال برگزاری این کنسرت وجود نداشت اما حافظ ناظری برای ارائه برخی توضیحات به مخاطبان این اجرا به داخل سالن رفت و ضمن دلجویی به مردم توضیحاتی درباره عدم این اجرا به مخاطبان موسیقی ارائه کرد.

پس از این اتفاقات شهرام ناظری به علت فشار و خستگی به بیماستان منتقل شده و زیر سرم است.

یادآور می شود ؛ قبل از لغو این کنسرت هیچ اطلاعیه رسمی درباره برگزار نشدن کنسرت به دست گروه برگزار کننده نرسیده بود و گروه به احترام مخاطبان آماده اجرای این کنسرت بود.

شهرام ناظری -خواننده- و حافظ ناظری -آهنگساز- پروژه "آواز پارسی" را با هدف حفظ و حراست از زبان پارسی در حوزه آواز ایرانی به دور از الحان عربی آغاز کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار