استاندار گیلان:

همه دستگاه ها برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید کمک کنند

استاندار گیلان گفت: علاوه بر دستگاههای اجرایی، شهرداریها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بسیاری از نهادها و بنیادهای مختلف که حضوری فعال در جامعه دارند می توانند در آماده سازی مدارس نقش آفرینی کنند.

کد مطلب: ۶۴۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا گیلان محمد علی نجفی گفت:،به اقدام موثر صورت گرفته طی 2 سال گذشته مبنی بر حضور مدیران کل استانی در مدارس در مراسم آغاز سال تحصیلی اشاره نمودو خاطرنشان کرد: علاوه بر مکاتبه از سوی اینجانب با فرمانداران، در اولین جلسه ی شورای اداری نیز که طی هفته های آینده با موضوع بررسی کارشناسی موارد مربوط به دستگاه های مختلف برگزار می شود درباره آماده سازی مدارس و حضور مدیران نیز تأکید خواهد شد.

وی همچنین گفت: دستگاه های اجرایی می توانند به کمک آموزش و پرورش بیایند و این اقدام یک عمل پسندیده است.

استاندار با بیان اینکه نهضت سوادآموزی باید در بخش باقیمانده بی سوادی با برنامه و بسیج امکانات عمل کند، گفت: باسوادکردن تعداد4 هزار نفر که در برنامه امسال پیش بینی شده در برنامه آموزش و پرورش قرار بگیرد.

محمد علی نجفی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مشکلات عمده جامعه امروزی را نداشتن مهارت فارغ التحصیلان عنوان کرد و افزود: مهارت آموزی دانش آموزان یک اقدام ماندگار است که برای سالیان متمادی به عنوان یک خدمت ارزشمند به آنان باقی می ماند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم دهیاران تأکید کرد و گفت: دهیاری ها از اعتبارات خوبی برای خدمت رسانی به مردم برخوردار هستند و آن اعتبارات را به هر سمت هدایت کنیم قطعاً نتایج مثبتی را شاهد خواهیم بود و هدایت به سمت بخش فرهنگی و آموزشی بسیار اثربخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار