معرفی 120 برگزیده مسابقات قرآن دانش آموزان دختر سراسر کشور

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با معرفی ۱۲۰ نفر برگزیده در اردبیل به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۶۴۴۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا - استان اردبیل، مصطفی کافی راد معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت: در این مسابقات با ارزیابی داوران 120 نفر دانش‌آموز دختر به عنوان نفرات برتر مشخص شدند و از این نفرات با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد .

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات قرآن ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در سطح بسیار عالی به میزبانی اردبیل برگزار شد، گفت: در این مسابقات بیش از یک هزار دانش‌آموز دختر و پسر با هم رقابت کردند که در بخش دختران 120 نفر و در بخش پسران نیز 120 نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند .

کافی راد از آمادگی آموزش و پرورش استان اردبیل برای میزبانی مسابقات فرهنگی و قرآنی خبر داد و افزود: آموزش و پرورش اردبیل تمهیدات لازم را انجام داده تا مسابقات فرهنگی و قرآنی را در بالاترین سطح و به شکل ویژه برگزار کند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان حضور دانش‌آموزان دختر و پسر از 33 استان کشور در این دوره از مسابقات قرآن کریم را برای استان اردبیل افتخار بزرگی دانست و بیان کرد: از اینکه امروز از تمامی استان‌های کشور شاهد حضور شرکت‌کنندگان قرآنی بودیم بسیار خوشحالیم چرا که برگزاری این مسابقات نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ قرآن کریم و نماز در بین دانش‌آموزان داشت .

کافی راد تصریح کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل برای ایام تابستان در بخش فرهنگی و قرآنی برنامه‌ریزی منسجمی دارد تا بتواند غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را به سمت این برنامه‌ها سوق دهد .

در این مراسم از نفرات برتر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار