شهردار تبریز در جلسه ستاد برنامه ریزی تبریز ۲۰۱۸:

سریال های تلویزیونی با همکاری رسانه ملی برای معرفی تبریز پخش می شوند

شهردار تبریزگفت: سریال های تلویزیونی برای معرفی تبریز با مشارکت صدا و سیما ملی بخش می شوند.

کد مطلب: ۶۴۴۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صادق نجفی در جلسه ستاد برنامه ریزی تبریز ۲۰۱۸ گفت: 10 دی ماه نقطه شروع تبریز ۲۰۱۸ است اما از هم اکنون برای ما شروع شده است و از این تاریخ برنامه هایی پیش بینی کردیم که یکی از این برنامه ها همایش بزرگ مردمی است که درباغشمال تبریز برگزار خواهد شد که برنامه ها به صورت جشنواره های مختلف نشان داده خواهد شد.

وی با بیان این که کار های مختلف در اقصی نقاط شهر برای تبریز 2018 انجام گرفته است، افزود: در ورودی های شهر المان هایی نصب شده است و در سطح شهر گل کاری های صورت گرفته است و شهر تبریز نیز چراغانی شده است طوری که اگر شخصی بخواهد وارد شهر تبریز شود از تونل نورانی عبورمی کند.

شهردار تبریز اظهار داشت: دومین بحث ارتباطات خارج استان است که در این راستا ما با ۲ ایرلاین صحبت کردیم که پرواز های تبریز- کرمانشاه، تبریز- اصفهان و تبریز - شیراز را افزایش دهیم و برای افزایش ارتباط با کشور های خارجی هم هفته گذشته شاهد بودیم که اولین پرواز تبریز- آلمان انجام شد و استقبال خیلی خوبی توسط مسئولین آن کشور، شهردار، شورای شهر آن ها و ایرانی های مقیم آلمان صورت گرفت و در در حال مذاکره هستیم که پرواز تبریز -مسکو، تبریز- ایروان،تبریز -باکو برقرار شود.

نجفی ادامه داد: در گذشته تبریز جایی نبود که تو رهایی بین الملی زیادی به تبریز بیاید ولی حال این گونه نیست و وضیعت سفرها خیلی بهتر شده است. تیم های تورگردان تبریز باید فعال شوند و انجمن های تور گردان و هتل دارها هم باید در این زمینه کمک کنند.

وی افزود: برای تبریز ۲۰۱۸ فعالیت هایی هم در زمینه برنامه های تلوزیون با صدا وسیما ملی هماهنگ شده است که از جمله سریال ۲۵قسمتی ستارخان، سریالی ۳۵قسمتی زندگی نامه شهید تجلایی که در سبک سریال شوق پرواز است و سریال بانو که در مورد زنی است که در روستا های اطراف متولد شده است و از شبکه۳ پخش می شود.

شهردار تبریز با بیان این که قرار بر این شده که نشست مدیران صدا و سیما هم در تبریز برگزار شود، اظهار داشت: در گذشته تبریز فقط با جاده ابریشم شناخته می شد اما حال در موزه های روسیه، استانبول و هامبورگ بخشی از صنایع شهر تبریز به نمایش گذاشته است و تبریز برای دیگران معرفی می شود.

خبرنگار: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار