مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

توزیع ۴ میلیون کتاب احکام دین در بین دانش‌آموزان کشور

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش: امسال، ۴ میلیون کتاب احکام دین بین دانش‌آموزان سراسر کشور توزیع شده است.

کد مطلب: ۶۴۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محمدرضا مسیب‌زاده افزود: هم اکنون ۴ میلیون جلد کتاب احکام دین در بین دانش آموزان کشور توزیع شده که این امر نقش به سزایی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نماز و قرآن کریم داشته است .

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن برنامه ریزی منسجم و هدفمندی پیش‌بینی کرده است، گفت: این برنامه ها به طور منظم انجام می شود و ما توانسته ایم در بین دانش آموزان کشور اقدامات بسیار خوبی انجام دهیم .

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری طرح نور و نور باران در کشور خبر داد و گفت: این طرح ها نیز با محوریت مدرسه و دانش‌آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود که نقش تاثیرگذاری داشته است .

مسیب زاده افزود: یکی دیگر از طرح های وزارت آموزش و پرورش در حوزه نماز، عترت و قرآن طرح یاوران نماز است که این طرح نیز همه ساله با استفاده از ظرفیت مدیران و دانش آموزان بسیار خوب برگزار می شود که امسال نیز با جدیت ادامه خواهد داشت .

وی برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان ویژه پسر در اردبیل را بسیار خوب و بسیار قابل قبول عنوان کرد و گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد که انتظار می رود مسابقات ویژه دانش‌آموزان دختر نیز به طور منظم و باشکوه برگزار شود .

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: ۳۳ تیم از استانهای کشور در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان دختر شرکت کرده‌اند که در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل و قدردانی می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار