رئیس اداره کل تربیت بدنی آموزش وپرورش استان مرکزی:

پتانسیل های موجود برای برگزاری بهتر مسابقات ورزشی به کار گرفته شده است

رئیس اداره کل تربیت بدنی آموزش وپرورش استان مرکزی گفت: تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای بهتر برگزار شدن بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر به کارگرفته شده است.

کد مطلب: ۶۴۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مسلم محمدی در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در خمین بیان کرد: پیش از برگزاری مسابقات پیگیری هایی درخصوص عقد قرارداد با دانشگاه، اردوگاه، فرهنگسرا و سالن های ورزشی انجام شد و از آغاز برنامه ریزی هایی در خصوص اجرای برنامه های افتتاحیه و اختتامیه صورت پذیرفت تمام کم و کاستی ها برنامه مورد بررسی قرارگرفت و نواقص برطرف شد.

وی بیان کرد: با همکاری کمیته ها و تلاش شبانه روزی عوامل در اجرای برنامه ها تا به امروز مشکلی در برگزاری مسابقات وجود نداشته و مسابقات هر رشته به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است.

رئیس اداره کل تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده 90 درصد انتظاراتی که داشتیم انجام شده و با توجه به امکانات و شرایطی که در خمین وجود داشت سطح مسابقات مطلوب و قابل قبول بوده است.

محمدی افزود:ب ا توجه به اینکه امسال مسابقات با رویکرد مدرسه قهرمان برگزار شد همین امر باعث گلچین شدن دانش آموزان و برگزاری مسابقات در سطح بالا شد و دانش آموزان علاوه بر اینکه در شرایط مشارکت محور و اردویی قرار گرفتند در عمل نیز با قرار گرفتن در شرایط سخت کسب تجربه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار