مربی تیم استان مازندران در مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور:

برگزاری مسابقات ورزشی در سطح کشور افراد را آداب مختلف آشنا می کند

مربی تیم اعزامی از استان مازندران در مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور گفت: برگزاری مسابقات ورزشی کشوری در شهرهای مختلف باعث شناخت دانش آموزان از اعتقادات، باورها و آداب و رسوم شهر میزبان می شود.

کد مطلب: ۶۴۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، نسترن سلطان جلیلی در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول بیان کرد: شطرنج یک ورزش فکری و نیازمند تمرکز زیادی است و باید تمام شرایط و امکانات برای برگزاری یک رقابت مناسب فراهم باشد که خوشبختانه استان مرکزی و شهرستان خمین به خوبی توانستند این شرایط را مهیا سازند.

سرپرست تیم شطرنج مازنداران نیز گفت: از وضعیت خوابگاه ها و سالن های ورزشی مشخص است که تمام تمام نکات بررسی و همه تمهیدات انجام شده است تا مسابقات به نحو مطلوب انجام گیرد و همین مهم که خوابگاه و سالن ورزشی مسابقات ورزشکاران تنیس، بدمینتون و شطرنج جدا از یکدیگر قرار گرفته است نشان از نکته بینی و دقت عوامل در برنامه ریزی این دوره از مسابقات بوده است.

فاطمه هوشیار افزود: یکی از اهداف برگزاری مسابقات آشنایی با مکان های تاریخی یک شهر است و با بروشورهایی که در اختیار ما قرار داده شد متوجه شدیم شهرستان خمین مکان های تاریخی و دیدنی بسیار دارد و علاوه بر بیت امام خمینی (ره) مکان های تاریخی دیگری نیز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار