بررسی کشتار شیعیان پاکستان در کمیسیون امنیت ملی مجلس

خبرگزاری پانا: بررسی گزارش هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون حوادث تلخ و جنایات هولناک تروریستی در پاکستان علیه شیعیان موضوع جلسه امروز این کمیسیون بود.

کد مطلب: ۶۴۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در جلسه فوق العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارش تصمیمات هیات رئیسه کمیسیون پیرامون حوادث تلخ و جنایات هولناک تروریستی در پاکستان علیه شیعیان نظام این کشور از سوی علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون ارائه شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجددا حوادث تروریستی که با محوریت آمریکا و انگلیس در پاکستان رخ داد را محکوم و با خانواده های شهدا ابراز همدردی کرد.

نقوی حسینی در خصوص این جلسه گفت: جمع بندی سوال آقای نادر قاضی پور از وزیر کشور و سوال نمایندگان ارومیه و مشکین شهر موضوع دوم مطرح شده در کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: انتخاب نمایندگان کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه نیز با رای مخفی صورت گرفت و عباسعلی منصوری آرانی و ابراهیم آقامحمدی به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

نقوی حسینی گفت: بحث اصلی امروز کمیسیون بررسی لایحه بودجه سال 1392 کل کشور بود. بندهای 5(جزء 3)، 13(جزء 1-3)، 24، 43، 61، 63 از جمله بندهایی بود که مربوط به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می شد. بندهای مذکور با حضور نمایندگان دیوان محاسبات و معاونت برنامه ریزی دولت مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار