آگاهی بخشی به اولیاء و دانش آموزان در نمایشگاه مواد مخدر

مدیر اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان نطنز گفت: با تلاش‌های این نهاد در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان و همچنین سطح درک و فرهنگ بالای مردم، هیچ مورد ابتلا به انواع مواد مخدر در بین دانش‌آموزان نطنزی وجود ندارد.

کد مطلب: ۶۳۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز، علیرضا محمودی ازبرپایی نمایشگاه 3 روزه آشنایی با مواد مخدر و اعتیاد و مضرات آن با همکاری فرمانداری ، بهزیستی، هلال‌احمر، نیروی انتظامی برای آگاهی بخشی به دانش‌آموزان در شهرستان نطنز خبرداد.

وی با بیان اینکه همایش مبارزه با مواد مخدر با سخنرانی کارشناس زبده نیروی انتظامی استان اصفهان در 11 تیرماه و در کانون شهید مطهری نطنز برگزار می‌شود، افزود: بعد از برگزاری ، در نمایشگاه نحوه آشنایی با انواع مواد مخدر، نحوه مقابله با اعتیاد و دانش‌آموز درگیر با این مشکل، علائم و نشانه‌های فرد معتاد و ... برای دانش‌آموزان و اولیای آنان به نمایش در می‌آید .

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان نطنز گفت: با تلاش‌های این نهاد در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان و همچنین سطح درک و فرهنگ بالای مردم، هیچ مورد ابتلا به انواع مواد مخدر در بین دانش‌آموزان نطنزی وجود ندارد .

وی تصریح کرد: در بحث آموزش و مصون‌سازی دانش‌آموزان و این گروه سنی باید تلاش کنیم و به‌خوبی می‌توان درک کرد که اگر در سنین کودکی و نوجوانی جلوی اعتیاد یک شخص گرفته شود، امکان اینکه در سنین جوانی و میان‌سالی به این موضوع دچار شود، کاهش می‌یابد .

محمودی در پایان بیان داشت: اعتیاد یک بلای خانمان‌سوز است و متأسفانه با تنوع مواد مخدر و پائین آمدن سن اعتیاد، دانش‌آموزان در معرض خطر استفاده از هرگونه مواد مخدر و اعتیاد به آن قرار دارند که با برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌توان جلوی این موضوع را گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار